به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، آقای “اِریک بارون” (Eric Barone) سازنده عنوان موفق Stardew Valley اعلام کرد که در سال جاری میلادی بازی مذکور برای کنسول Nintendo Switch منتشر می‌شود گرچه قطعا این عنوان در دسته عناوین هنگام‌ عرضه Switch قرار نخواهد گرفت.

“بارون” پیش از این و در اواخر ماه نوامبر سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که پروژه انتشار Stardew Valley برای کنسول Wii U کنسل شده است و به جای آن تیم سازنده بر روی ساخت نسخه سوییچ بازی تا پایان سال 2017 میلادی تمرکز کرده است.

در کنار این موضوع، “بارون” به نسخه احتمالی کنسول پلی‌استیشن ویتا اشاره کرد و تایید کرد که در حال حاضر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این مورد را عملی کنند اما فعلا با قاطعیت نمی‌توان از عرضه آن صحبتی به میان آورد.

مورد آخر که البته کم اهمیت نیز نمی‌باشد، تایید دوباره “بارون” مبنی بر انتشار پچ چدید Stardew Valley بر روی کنسول های پلی‌استیشن4 و ایکس باکس وان در ماه فوریه بود و همچنین اینکه بتای نسخه بومی‌سازی شده بازی بر روی رایانه‌های شخصی نیز در اوایل ماه فوریه آغاز خواهد شد و توسعه بخش چند‌نفره بازی نیز هم‌اکنون در دست اقدام قرار دارد.

Stardew Valley از جمله عناوین مستقل خوش ساخت سال 2016 بود که با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و نمرات بالایی را تیز از منتقدان کسب کرد.

“پرهام آقاخانی” ضمن اختصاص دادن نمره عالی 9 به این بازی، در بخشی از نقد خود نوشته است:

Stardew Valley واقعا خارق العاده است.  بازی به شدت یادآور سری Harvest Moon است ولی با این حال تفاوت‌های بسیاری نسبت به آن عنوان دارد که باعث شده گیم پلی بازی بسیار لذت بخش و اعتیاد آور شود. اگر این سبک از بازی ها یا سری Harvest Moon را تجربه کرده‌اید و آن‌ها را دوست داشته‌اید، تجربه این بازی را به هیچ وجه ممکن نباید از دست بدهید.

 

در پایان شایان به ذکر است بازی Stardew Valley هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • STARDEW VALLEY

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *