به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، الکترونیک‌آرتز مجددا در گزارش مالی خود تاکید کرد که Star Wars Battlefront 2 برای عرضه در تعطیلات 2017 برنامه‌ریزی شده است. اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، این نکته را افزود که بازی با داشتن مناطق زیادتر، قهرمانان بیشتر و بخش داستانی (که سرانجام به‌طور کامل تایید یافت)، از نسخه‌ پیشین خود بزرگ‌تر خواهد بود.

این دنباله دارای محتویاتی از “چندین دوره Star Wars” است. اندرو ویلسون گفت فیلم‌هایی وجود داشتند که به گسترش این سری کمک کردند اما مشخص نیست که آیا The Force Awakens و Rogue One هم شامل این فیلم‌ها می‌شوند یا خیر!

Star Wars Battlefront 2 فقط توسط DICE توسعه نمی‌یابد. استودیوی جید ریموند به نام Motive و Criterion هم در ساخت آن کمک می‌کنند بنابراین باور بر این است که Star Wars Battlefront 2 می‌تواند از نسخه قبلی خود بهتر باشد.

Star Wars Battlefront در نوامبر 2015 منتشر شد و نقدهای مختلفی دریافت کرد. بسیاری جلوه‌ها، اتمسفر و تمرکز سازندگان برروی خواص کلاسیک Star Wars را مورد تحسین قرار دادند اما دیگران به انتقاد از محتوا، گزینه‌های محدود و بالانس بازی پرداختند. با این حال، بازی همچنان با ارسال 14 میلیون نسخه به فروشگاه تا مه 2016 موفق بود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *