خانه ورزش اخبار ورزش افتخاری: کار در فوتسال راحت‌تر بود/ با هر باخت کلی تلفات می‌دهیم!

افتخاری: کار در فوتسال راحت‌تر بود/ با هر باخت کلی تلفات می‌دهیم!

0

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه کار در فوتسال راحت‌تر بوده است، گفت: مدیران سابق پرسپولیس به این باشگاه کاری ندارند ولی در استقلال این ماجرا برعکس است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، سیدرضا افتخاری درباره شرایطش در باشگاه استقلال و اینکه چقدر فضای کار در این باشگاه با فوتسال فرق می کند، گفت: کار در فوتسال راحت تر بود. در فوتسال حمایت می شدیم ولی اینجا شرایط فرق می کند.

وی با اشاره به توقعات بالا در استقلال تصریح کرد: باید به هواداران حق بدهیم که این توقع را از ما داشته باشند. آنها تیمشان را شدید دوست دارند. به همین خاطر برای هر باخت ما کلی تلفات می دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: البته برای برد تیم هم عده زیادی خوشحال می شوند ولی شرایط استقلال به گونه ای است که با باشگاه های دیگر فرق دارد.

افتخاری که به اقدامات بعضی از مدیران گذشته استقلال انتقاد دارد، تاکید کرد: به عنوان مثال باشگاه پرسپولیس؛ مدیران سابق این باشگاه که رفته اند دیگر کاری با باشگاه ندارند ولی از زمانی که من به استقلال آمدم، همه آنها (مدیران سابق استقلال) فعال شده اند.

وی تاکید کرد: اگر آنها دلسوز باشگاه هستند، طبق گفته آقای سلطانی فر (وزیر ورزش) باید همفکری بدهند نه اینکه به دنبال اقدامات دیگری باشند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *