خانه ورزش اخبار ورزش امباپه: همه ما در کنار بازیکنان دورتموند هستیم؛ تأثیر خود را نشان دادم

امباپه: همه ما در کنار بازیکنان دورتموند هستیم؛ تأثیر خود را نشان دادم

0

در جریان پیروزی ۳-۲ موناکو مقابل دورتموند در سیگنال ایدونا پارک، امباپه دو گل به ثمر رساند اما همه چیز در این مسابقه تحت الشعاع حملات تروریستی و انفجار های روز قبل بازی بود که باعث شد مسابقه با یک روز تأخیر برگزار شود. امباپه در مصاحبه با L’Equipe گفت:

همگی به خاطر اتفاقاتی که رخ داد، رنج کشیدیم. صدای انفجار را شنیدیم و سپس اطلاعات بیشتر را از طریق اخبار دریافت کردیم. نگران بودیم و همگی واهمه داشتیم. سعی کردم با عثمان [دمبله] تماس بگیرم؛ او شرایط را به من توضیح داد. به او گفتم که در کنار خودش و تیمش هستم و همگی با هم هستیم. آرزو می کنم که دوباره چنین اتفاقی را تجربه نکنیم. بازیکنان از آنچه رخ داده بود، بسیار متأثر شده بودند. همه ما کنار بارترا هستیم. می دانیم که برای او هم مثل تمام بازیکنان دورتموند شرایط سختی است.

این بی ثباتی است، اما ما حرفه ای هستیم و حتی در شدید ترین لحظات نیز باید به همه چیز عادت کنیم. امروز شدید بود و ما سعی کردیم در سطح مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عمل کنیم. با توجه به اینکه در دو بازی گذشته روی نیمکت نشانده شده بودم، می خواستم بازی بزرگی داشته باشم. مربی به من گفت که این بخشی از سیستم چرخشی است و من هم پذیرفتم. می خواستم نشان دهم که می توانم چیز هایی به تیم اضافه کنم و فکر می کنم نشان دادم.

خیلی خوشحال هستیم چون تأثیر بزرگی ایجاد کردیم. من همیشه همینطور بوده ام. فقط سعی می کنم خودم باشم. می بینم که نتیجه می دهد، بنابراین سعی می کنم همینطور ادامه دهم و در عین حال سخت تلاش کنم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *