خانه ورزش اخبار ورزش در انتظار اولین ها؛ پرسپولیس – تراکتورسازی، چه کسی این رکوردها را تصاحب می کند؟

در انتظار اولین ها؛ پرسپولیس – تراکتورسازی، چه کسی این رکوردها را تصاحب می کند؟

0

پرسپولیس در تبریز به دنبال اولین گل، برد و امتیاز خارج از خانه در این فصل است؛ برانکو در صورت پیروزی بر تراکتورسازی، اولین برد خود در لیگ برتر برابر گل محمدی را جشن می گیرد. پرسپولیس تلاش می کند تا با زدن بیش از یک گل، برای اولین بار در هفته دوم لیگ های برتر در بازی های خارج از خانه بیش از یک گل به حریف بزند. سرخپوشان تهرانی پس از سه فصل برای اولین بار می توانند با بسته نگه داشتن دروازه، دو هفته اول را بدون گل خورده پشت سر بگذارند. پرسپولیس با پیروزی برابر تراکتورسازی پس از ۸ فصل موفق به کسب ۶ امتیاز در دو هفته اول خواهد شد.

تراکتورسازی هم در تبریز اولین بازی خانگی خود در لیگ هفدهم را برگزار می کند؛ تبریزی ها در این دیدار به دنبال اولین گل، اولین برد، اولین کلین شیت هستند و می خواهند اولین تیم پیروز برابر مدافع عنوان قهرمانی باشند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که در بین مربیان خارجی پرسپولیس در لیگ برتر به لحاظ کسب تعداد پیروزی رکورددار است، تلاش می کند با پیروزی برابر حریف تبریزی به اولین مربی خارجی رکورددار تعداد برد در لیگ برتر دست یابد؛ البته برانکو در صورت پیروزی، این عنوان را به طور مشترک با علی دایی در اختیار خواهد داشت و برای آنکه از علی دایی پیشی بگیرد، به دو برد دیگر نیاز دارد.

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *