خانه ورزش اخبار ورزش انتقاد اسطوره لیورپول از استوریج و کلوپ

انتقاد اسطوره لیورپول از استوریج و کلوپ

0

اسطوره باشگاه لیورپول پس از حذف  از جام اتحادیه به انتقاد از سرمربی و ستاره این تیم پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، جیمی کرگر پس از شکست ۰-۱ شب گذشته لیورپول مقابل ساوتهمپتون در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه و بازماندن از صعود به فینال ضمن انتقاد از عملکرد دنیل استوریج از تاکتیک های یورگن کلوپ هم ابراز نارضایتی کرد.

کرگر به شبکه Sky Sports گفت:

زمانی که استوریج بازی می کند و نمی تواند گل بزند شما عملا با ۱۰ بازیکن کار می کنید چون هیچ استفاده دیگری ندارد. تنها دلیل برای استفاده از او قدرت تمام کنندگی اش است. او الان کار دیگری در زمین انجام نمی دهد. استوریج به نسبت زمانی که به لیورپول پیوست کاملا بازیکن متفاوتی شده است. او سریع بود و پشت خط دفاعی حریف نفوذ می کرد. نمی دانم سرعتش را به کلی از دست داده یا نگران مصدومیت ها است اما الان اصلا سریع نیست. تنها منتظر رسیدن توپ  است.

مدافع پیشین لیورپول همچنین درباره تاکتیک های سرمربی آلمانی این تیم گفت:

حضور همزمان جان و هندرسون در خط هافبک جواب نمی دهد. تنها باید به یکی از آن ها بازی داد و گزینه نخست هندرسون است. تنها زمان بازی در خانه یونایتد، چلسی و آرسنال می توان از این دو بازیکن به صورت همزمان استفاده کرد. من طرفدار بزرگ کلوپ هستم اما در این بازی خیلی دیر تعویض کرد. با ترکیبی هم که انتخاب کرده بود موافق نیستم. امره جان تنها می تواند در یک پست بازی کند. کلوپ در هفته های اخیر از جان و هندرسون در کنار هم استفاده کرده و خیلی دیر متوجه اشتباهاتش می شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *