خانه ورزش اخبار ورزش انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس در بن بست؟

انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس در بن بست؟

0

سروش رفیعی علی رغم این که دو هفته پیش با مسئولان پرسپولیس به توافقاتی پنهانی رسیده و بعد از بازی پرسپولیس با سیاه جامگان با علی اکبر طاهری دیدار کرده بود از پرسپولیس دور شده است.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، رفیعی حتی طی روزهای گذشته با حسین هدایتی هم جلسه ای در فرمانیه داشت و پیشنهاد ۹۰۰ میلیونی برای نیم فصل از وی دریافت کرد.

پیش از آن گفته می شد پرسپولیس برای دو فصل و نیم پیشنهاد ۲ میلیاردی به رفیعی ارائه کرده است.

اما خبرها حکایت از آن دارد یکی از ملی پوشان پرسپولیس گفته سروش رفیعی در دبی اعلام کرده احتمالا به پرسپولیس نمی روم و احتمال دارد این تصمیم خود را به مسئولان باشگاه هم اعلام کرده باشد.

این در حالی است که رفیعی به پرسپولیس خیلی نزدیک شده بود و به هدایتی هم اعلام کرده بود بعد از اردوی دبی تصمیم خودم را می گیرم.

درباره سروش رفیعی بحث اول مبلغ قرارداد است و طبیعی است که هر تیمی پول بیشتری بدهد شانس بیشتری خواهد داشت.

هدایتی پیشنهاد ۹۰۰ میلیونی برای نیم فصل به رفیعی داده بود اما نکته مهم این است که گران ترین بازیکن فعلی پرسپولیس بیرانوند با قرارداد ۱،۱ میلیاردی است و قرارداد اکثر بازیکنان تیم زیر یک میلیارد ثبت شده است و اگر بخواهد به سروش رفیعی بیش از ۶۰۰ میلیون برای نیم فصل پرداخت کند توازن مالی بین بازیکنان به هم می خورد.

رفیعی با مبلغ ۶۰۰ میلیون برای نیم فصل هم به پرسپولیس نخواهد آمد چرا که پیشنهادات مالی بسیار بهتری دارد و حتی گفته می شود تراکتورسازی یک میلیارد تومان به این بازیکن پیشنهاد داده است.

بحث دوم اولویت سروش رفیعی برای رفتن به اروپا است تا تیم ملی و جام جهانی را از دست ندهد. پرسپولیس ۷ ملی پوش دارد و تعداد بالای ملی پوشان آن نگرانی بعدی سروش رفیعی است.

بحث دیگر مشکلات اخیر برانکو و کی‌روش است که رفیعی را نگران کرده و ممکن است منجر به این شود پرسپولیسی ها فقط در فیفادی به تیم ملی دعوت شوند، هرچند بعید است این اتفاق بیفتد. با این حال روابط تیره کی روش و برانکو این بازیکن را نگران کرده است.

در مجموع همه این شرایط رفیعی را از پرسپولیس دور کرده است مگر این که اتفاق خاصی رخ دهد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *