خانه ورزش اخبار ورزش انریکه: اینیستا هری پاتر بارسلونا است و پیدا کردن جانشین برای او دشوار خواهد بود

انریکه: اینیستا هری پاتر بارسلونا است و پیدا کردن جانشین برای او دشوار خواهد بود

0

بارسلونا در دیدار برگشت یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل سوسیه داد به برتری پر گل ۵-۲ رسید و به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش وبسایت نود، دنیس سوارز در این دیدار درخشش خاصی داشت و موفق شد دو بار برای بارسلونا گلزنی کند، مسی، لوییز سوارز و آردا توران دیگر گل های بارسلونا را به ثمر رساندند تا این تیم با نتیجه ای پر گل راهی مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری شود. لوییز انریکه در کنفرانس خبری پس از این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد هافبک جوان بارسلونا اعلام کرد کار او برای جانشینی اینیستا دشوار خواهد بود:

اینیستا، هری پاتر بارسلونا است و کار جانشین او بسیار دشوار خواهد بود. اینیستا با توپ جادو می کند و شرایط مسابقه را تغییر می دهد. با این حال دنیس این توانایی را دارد که به عنوان جانشین خوبی برای اینیستا شناخته شود. دنیس کار دشواری پیش رو دارد و گل هایی که در این دیدار به ثمر رساند به خوبی اعتماد به نفس و روحیه او را بالاتر خواهد برد. او نیاز دارد تاثیر بیشتری در هر دیدار داشته باشد.

طی فصول گذشته دنیس سوارز، بارسلونا بی را به مقصد منچستر سیتی ترک کرد اما در این تیم انگلیسی روزهای نا امید کننده ای را پشت سر گذاشت تا پس از آن راهی سویا و ویارئال شود. او با نمایش های درخشانی که در این دو تیم اسپانیایی داشت بار دیگر نظر مربیان بارسلونا را به خود جلب کرد تا دوباره به نیوکمپ باز گردد، لوچو در ادامه در خصوص سوارز افزود:

 او از معدود بازیکنانی است که بارسلونا بی را ترک کرد اما دوباره به نیوکمپ بازگشت و این موضوع تنها به این دلیل است که او به سختی تمرین کرد و موفق شد شرایط بهتری را برای خود رقم بزند. او در زمانی که توپ را در اختیار ندارد هم تلاش خوبی دارد و این عامل مهمی است که بازیکنان بارسلونا نباید از یاد ببرند. در هر دیدار ممکن است یک دقیقه یا بیشتر مالک توپ باشید اما نباید فراموش کنید در زمانی که توپ در اختیار شما نیست هم نیاز دارید تا تمام تلاش خود را انجام دهید. دنیس به خوبی این مسئله را درک کرده است و به خوبی در حال پیشرفت است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *