خانه ورزش اخبار ورزش اوبامیانگ: دورتموند شباهتی به بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ ندارد

اوبامیانگ: دورتموند شباهتی به بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ ندارد

0

پیر امریک اوبامیانگ با اشاره به این مطلب که انتقالش به رئال مادرید در حال حاضر منتفی شده است در خصوص پیشنهاد باشگاه چینی صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم گابنی بروسیا دورتموند اعلام کرد در حال حاضر از حضورش در جمع زنبورها احساس خوشحالی می‌کند هرچند که دورتموند را ضعیف‌تر از باشگاه های بزرگ اروپایی دانست. این بازیکن که در حال حاضر در اردوی گابن حضور دارد و در نخستین دیدار این تیم در جام ملت‌های آفریقا در دیداری که در نهایت با حساب ۱-۱ مقابل گینه بیسائو به پایان رسید موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. این مهاجم ۲۷ ساله پس از این دیدار در مصاحبه با خبرگزاری RMC در خصوص شرایط حضورش در دورتموند صحبت کرد:

در حال حاضر می‌خواهم در دورتموند بماند. احساس می‌کنم زمان مناسبی برای صحبت در  خصوص پیشنهاد رئال مادرید نیست چراکه در حال حاضر از حضور در جمع بازیکنان دورتموند خوشحالم. چالش‌های پیش روی ما بسیار جذاب هستند چراکه موفق شده‌ایم دورتموند را بار دیگر به روزهای خوب خود بازگردانیم هرچند که هنوز به سطح بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ نرسیده‌ایم. امیدوارم بتوانم با دورتموند به قهرمانی‌ دست یابم چرا که این اتفاق بسیار جذاب خواهد بود.

باشگاه شانگهای چین با ارائه پیشنهادی به ارزش ۱۵۰ میلیون یورو با دستمزدی سالانه ۴۱ میلیون یورو سعی داشت تا این بازیکن گابنی را به خدمت بگیرد با این حال اوبامیانگ در ادامه در این خصوص گفت:

اولین بار این خبر را در تعطیلات شنیدم. برادرم با من تماس گرفت و خبر این پیشنهاد را به من داد. زمانی که آن را مرور کردم باعث خوشحالی من شد چراکه متوجه شدم مردم زیادی دوست دارند تا برای حضور من در تیمشان این مبلغ را پیشنهاد بدهند با این حال به این پیشنهاد توجهی نکردم چرا که اهدافی را دنبال می‌کنم که برایم اهمیت بیشتری دارند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *