خانه ورزش اخبار ورزش اولین های لیگ برتر هفدهم در روز نخست از هفته اول

اولین های لیگ برتر هفدهم در روز نخست از هفته اول

0

 اولین های لیگ برتر هفدهم در بیشتر موارد به ثبت رسید؛ در حالیکه هنوز بازی های هفته اول به پایان نرسیده، اولین کارت قرمز از جیب داور بیرون آمد، اولین ضربه پنالتی اعلام شد، و اولین تساوی لیگ هم در همان بازی افتتاحیه رقم خورد.

اولین گل لیگ برتر هفدهم گل به خودی بازیکن ذوب آهن یعنی علی حمام بود که در دقیقه ۲۰ بازی با سیاه جامگان، توپ برگشتی روی واکنش مظاهری به طور اتفاقی به پای حمام برخورد کرد و وارد دروازه تیم اصفهانی شد تا اولین گل لیگ برتر هفدهم را بازیکن ذوب آهن برای تیم رقیب یعنی سیاه جامگان به ثمر برساند.

اولین بازیکنی که در تیم جدیدش موفق به گلزنی شد، شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس بود که گل دوم سرخپوشان را وارد دروازه فولاد خوزستان کرد.

 

اولین نتیجه مساوی در لیگ برتر هفدهم در همان بازی افتتاحیه رقم خورد؛ شاگردان قلعه نویی در ذوب آهن در مصاف با سیاه جامگان مشهد به نتیجه ای بهتر از مساوی ۲-۲ دست نیافتند.

اولین برد این فصل از لیگ برتر نصیب تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس شد؛ این دو تیم به ترتیب برابر تراکتورسازی و فولاد خوزستان به برتری دست یافتند. البته نفت تهران هم در اولین بازی خود پیروز شد اما با توجه به اینکه دیدار این تیم دقایقی دیرتر از این دو دیدار شروع شد، از اینرو پرسپولیس و استقلال خوزستان اولین تیم هایی بودند که در لیگ هفدهم طعم پیروزی را چشیدند؛ بنابراین، تراکتورسازی و فولاد خوزستان هم اولین بازنده های لیگ امسال لقب گرفتند.

در دیدار افتتاحیه لیگ برتر شاهد اولین اخراجی این فصل بودیم؛ در ثانیه های پایانی بازی داور مسابقه عباس دهقانی مربی سیاه جامگان را به دلیل اعتراض به نحوه داوری از روی نیمکت تیمش اخراج و به سمت سکوها هدایت کرد. اما اولین اخراجی لیگ هفدهم از بین بازیکنان به نام علی علیپور بازیکن پرسپولیس ثبت شد تا او در بازی بعدی تیمش برابر تراکتورسازی غایب باشد. علیپور که در سال ۱۳۹۶ بازی های بسیار خوبی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، و همچنین دیدار سوپرجام ایران، از خود به نمایش گذاشت، در دیدار برابر فولاد خوزستان با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه، از زمین اخراج شد.

اولین کارت زرد داوران در لیگ هفدهم به محمد ناصری بازیکن سیاه جامگان نشان داده شد. ناصری در دقیقه ۲۱ بازی با ذوب آهن از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

اولین پنالتی در لیگ هفدهم در دیدار تیم های نفت تهران و سپیدرود رشت توسط داور مسابقه به سود شاگردان حمید درخشان اعلام شد. احمد آهی مدافع سپیدرود با خطا روی بازیکن نفت این پنالتی را به تیم حریف هدیه داد تا محمد نصرتی با به ثمر رساندن این ضربه پنالتی، اولین پنالتی زن لیگ هفدهم باشد که ضربه خود را به گل تبدیل کرده و همچنین باعث پیروزی تیمش در این دیدار شود.

اولین تعویض لیگ هفدهم در دیدار ذوب آهن و سیاه جامگان در دقیقه ۱۸ انجام شد؛ قاسم حدادی فر جای خود را به علی حمام بازیکن لبنانی داد و علی حمام هم دو دقیقه پس از ورودش به زمین دروازه خودی را باز کرد. البته این تعویض ناخواسته و به علت مصدومیت حدادی فر انجام شد.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *