خانه ورزش اخبار ورزش ایسکو: اتلتیکو مصمم است که ما را شکست دهد؛ فوتبال برای من یک جادو است

ایسکو: اتلتیکو مصمم است که ما را شکست دهد؛ فوتبال برای من یک جادو است

0

رئال مادرید فردا شب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود. ایسکو در مورد این جدال با رقیب همشهری گفت:

اتلتیکو تیم بسیار سرسختی است و بازی رفت و برگشت مقابل آنها کار را سخت تر هم می کند. من ۴ سال در رئال مادرید بوده ام و در همه این سال ها در لیگ قهرمانان با آنها روبرو شده ایم. امیدوارم که این بار هم نتیجه مثل دیدار های قبلی باشد. آنها بعد از دو شکست در فینال، این بار مصمم خواهند بود که ما را شکست دهند. اتلتیکو تیم بسیار خوبی است، این را نشان داده اند، خیلی خوب رقابت می کنند و بازی بسیار نزدیکی خواهد بود.

قرعه مقابل بایرن مونیخ:

سرود لیگ قهرمانان همیشه به شکل خاصی به شما انگیزه می دهد. شب های بزرگی را مثل یک چهارم نهایی مقابل بایرن در برنابئو شاهد بوده ایم، و نمی توان چیز زیادی در این باره گفت. بعد از دریافت گل اول در آلمان، اجازه ناامیدی به خود ندادیم. در ورزشگاهی سخت به نتیجه خوبی دست یافتیم. تیم در دیدار برگشت نیز گارد خود را پایین نیاورد. در نهایت، در وقت های اضافه، با تمام قدرت موفق به تغییر نتیجه شدیم.

خوش شانس بوده ام که از روز اول مورد حمایت هواداران حاضر در برنابئو هستم. اینطور راحت تر است. فوتبال برای من یک جادو است، و هر بار که قدم به زمین مسابقه می گذارم و توپ را لمس می کنم حس خاصی دارم. اینطور جادو را تعریف می کنم.

خاطرات از گل راموس در لیسبون:

هنوز هم مو های تنم سیخ می شوند. گل واقعاً مهمی بود، وقتی آن را به ثمر رساند می دانستم که دیگر شکست نخواهیم خورد. گل در لحظه ای کلیدی به ثمر رسید و حس کردم که من هم گلزنی کرده ام.

ضربات پنالتی در میلان:

پر استرس ترین لحظه در کل زندگی حرفه ای ام بود. باید آنجا باشید تا آن را تجربه کنید. در نهایت، اگر هنوز هم بعد از ۵ پنالتی اول بازی مساوی می ماند، یکی از ضربات را من می زدم. مهمترین نکته این است که هم تیمی هایم ضربات خود را به گل تبدیل کردند و موفق شدیم اوندسیما را فتح کنیم. در آن لحظات من در دنیای خودم بودم، فقط لحظه ای که کریستیانو گل برتری را به ثمر رساند به یاد می آورم که به سمت او دویدیم و لحظه ای بود که هرگز فراموش نخواهم کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *