خانه ورزش اخبار ورزش اینتر ۱ – ۲ ساسولو؛ نراتزوری همچنان در حسرت پیروزی

اینتر ۱ – ۲ ساسولو؛ نراتزوری همچنان در حسرت پیروزی

0

تیم های اینتر و ساسولو از هفته سی و ششم سری آ در ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۳: پریسیچ در همان ابتدای کار روی سانتر کاندروا صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه اش از جلوی دروازه رد شد.

دقیقه ۲۸: ایکاردی تا استانه گلزنی پیش رفت اما ضربه سر این بازیکن که توسط پریسیچ روی ضربه آزاد ارسالی در موقعیت خوبی قرار گرفته بود به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۶: بازیکنان ساسولو روی اشتباه موریلو صاحب فرصت شدند. براردی توپ را در موقعیتی مناسب به لملو رساند تا این بازیکن دروازه هندانوویچ را باز کند.

دقیقه ۴۵: ساسولو در آخرین لحظات نیمه اول می توانست باز هم گلزنی کند اما ضربه سر آسربی روی سانتر براردی از بالای دروازه با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: تیم مهمان باز هم روی یک حمله سریع به گل رسید. بازیکن این تیم از سمت راست نفوذ خوبی کرد و پس از ورود به محوطه توپ را به لملو رساند تا این بازیکن دومین گل خودش و ساسولو را بثمر برساند.

دقیقه ۷۰: اینتر توسط ادر موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. بازیکنان ساسولو ضربه آزاد ارسالی کاندروا را خوب دور نکردند تا ادر با یک شوت محکم دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه ۷۱: تیم میزبان بلافاصله می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما گالیاردینی نتوانست خودش را به سانتر ارسالی به دهانه دروازه برساند.

دقیقه ۸۸: ساسولو در دقایق پایانی صاحب موقعیت خوبی شد اما دفرل که روی حرکت تماشایی براردی در موقعیت مناسبی قرار گرفته نبود نتوانست گلزنی کند.

این بازی در نهایت با شکست اینتر به پایان رسید تا نراتزوری چهارمین شکست پیاپی خود را تحمل کند و با ۵۶ امتیاز به رده هشتم سقوط کند.

 

 

برنامه نود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *