خانه ورزش اخبار ورزش ایکاردی: فضای اینتر در دوران دی‌ بوئر غیرقابل تحمل بود

ایکاردی: فضای اینتر در دوران دی‌ بوئر غیرقابل تحمل بود

0

مائورو ایکاردی معتقد است شرایط اینتر تحت نظر دی‌بوئر، قابل تحمل نبوده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از FourFourtwo، دی‌بوئر که در ابتدای فصل جانشین مانچینی شده بود، پس از هفت شکست در چهارده بازی ابتدایی از کارش برکنار شد. حالا کاپیتان اینتر، مائورو ایکاردی، از فضای غیرقابل تحمل تیم تحت هدایت وی گفته است. وی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

شرایط تیم تحت هدایت دی‌بوئر غیرقابل تحمل بود. بازیکنانی که در ترکیب تیم نبودند، اصلا خوشحال به نظر نمی‌رسیدند و تعلق خاطری به تیم احساس نمی‌کردند. حالا با پیولی این روند عوض شده و حتی بازیکنان ذخیره نیز خود را بخشی از این گروه می‌دانند و از اهمیت خود باخبر هستند. پیولی ذهنیت تیم را تغییر داده است چرا که مهم‌ترین مسئله، بعد روانی است. هرچند که باید توجه خاصی به شرایط فیزیکی هم داشته باشیم، چرا که هنوز نیمی از فصل باقی مانده است.

وی در مورد گابریل باربوسا که نتوانسته در نیم فصل اول حضورش در ایتالیا تاثیر مثبتی در اینتر داشته باشد ادامه داد:

اینکه مردم انتظار بیشتری از وی داشته باشند طبیعی است. وقتی او به اینجا آمد، انتظارات زیادی از وی وجود داشت. با اینحال، فوتبال ایتالیا به گونه ای است که به سرعت از شما انتظار عملکرد سطح بالا دارد. او به خوبی در تمرینات تلاش می‌کند و قطعا در اینجا موفق خواهد بود. شرایط من با او تفاوت زیادی داشت. من در ایتالیا بزرگ شده بودم و با این شرایط آشنا بودم. اما برای او همه چیز جدید است.

گفتنی است اینتر در آغاز نیم فصل دوم سری آ، یکشنبه آینده میهمان اودینزه خواهد بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *