خانه ورزش اخبار ورزش بادامکی: پرسپولیس باز هم مدعی اول قهرمانی است

بادامکی: پرسپولیس باز هم مدعی اول قهرمانی است

0

حسین بادامکی درباره شرایط فعلی سیاه‌جامگان اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و اردوی ترکیه هم به سیاه‌جامگان کمک می‌کند تا با شرایط خوبی لیگ برتر را آغاز کند. ما به این اردو نیاز داشتیم و امیدوارم که بعد از بازگشت به ایران از لحاظ فنی شرایط بهتری داشته باشیم. فصل آماده‌سازی برای ما به خوبی پیش رفته است و امیدوارم قبل از شروع لیگ برتر به آمادگی خوبی دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه آیا سیاه‌جامگان می‌تواند در فصل جدید نتیجه بگیرد، گفت: شرایط تیم ما نسبت به فصل گذشته بهتر است. وضعیت مالی ما کمی تغییر کرده و آرامش در تیم وجود دارد. امسال بازیکنان خوبی داریم و تیم هم جوان‌تر شده است. طبیعتاً انگیزه بازیکنان زیاد است تا خودشان را نشان دهند و من امیدوارم که سیاه‌جامگان با مشکلات دو فصل اخیر دست‌وپنجه نرم نکند. ما دیگر نباید جزو گزینه‌های سقوط باشیم و باید دنبال یک جایگاه خوب باشیم.

هافبک  تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم‌ها در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند، تصریح کرد: به هر حال مثل هر سال چند تیم مدعی هستند و باید به پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و چند تیم دیگر اشاره کرد. البته من معتقدم که امسال باز هم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است، چون از لحاظ بازیکن و کادر فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *