بازیگر سریال Westworld، “شَنون وودوارد” (Shannon Woodward) به جمع بازیگران عنوان موردانتظار The Last of Us Part II پیوست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، “وودوارد” که اخیرا او را در سریال پرسروصدای شبکه‌ی HBO یعنی Westworld در نقش “اِلسی” دیده‌ایم، در صفحه‌ی توییتر خود از پیوستن به پروژه‌ی The Last of Us Part II خبر داد. او هیجان خود از حضور در این عنوان را با انتشار تصویری به همراه کارگردان این عنوان، “نیل دراکمن” (Neil Druckmann) و متن زیر ابراز کرده است:

” من در حال حاضر به طور شرم‌آوری، بیش از حد هیجان‌زده‌ام! “نیل دراکمن” به من اجازه داده است تا در The Last of Us Part II نقش‌آفرینی کنم”


او اطلاعات بیشتری را از نقش خود در بازی ارائه نداده است و برای کسب اطلاعات بیشتر باید همچنان منتظر بمانیم. اگر به یاد داشته باشید، چند ماه قبل اعلام شد که نویسنده‌ی سریال Westworld نیز در نویسندگی عنوان The Last of Us Part II به “نیل دراکمن” کمک خواهد کرد. جزئیات این خبر را می‌توانید از طریق این لینک مطالعه کنید.

عنوان The Last of Us Part II سال گذشته در مراسم Playstation Experience 2016 با تریلری فوق‌العاده معرفی شد. اما استدیوی ناتی داگ از زمان معرفی آن اطلاعات زیادی را از آن به اشتراک نگذاشته است. کمی بیش از 2 ماه به نمایشگاه E3 2017 باقی مانده است و ممکن است نمایشی دیگر از The Last of Us Part II را در کنفرانس سونی شاهد باشیم.

عنوان The Last of Us Part II بطور انحصاری در تاریخی نامعلوم برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *