نسخه بعدی سری محبوب استودیو Codemasters یعنی بازی F1 2017 به زودی در بازار جهانی منتشر خواهد شد. بر خلاف پروژه‌های قبلی این نسخه از کنسول تازه وارد و بسیار قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس که رزولوشن واقعی 4K را به نمایش می‌گذارد پشتیبانی می‌کند؛ اما آیا ویژگی‌های منحصر به فردی نیز برای این کنسول در نظر گرفته شده است؟ برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه اشید.

در مصاحبه سایت GamingBolt با کارگردان بخش نوآوری بازی آقای «لی ماتر» (Lee Mather) در نمایشگاه E3 2017 ایشان اعلام کردند:

ببینید، ما هم‌اکنون در حال اجرای بازی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بر روی سن شرکت مایکروسافت هستیم؛ پس پشتیبانی ازا ین کنسول در همین سال ممکن شده است. بازی F1 2017 در حال اجرا بر روی این کنسول با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه بوده و قابلیت HDR نیز فعال شده است. البته هنوز روزهای نخست نسخه مخصوص این کنسول بازی است ولی ما اجرای ویژگی‌های منحصر به فرد در بازی را ممکن کرده‌ایم.

ما در تلاش هستیم تا ببینیم تا چه حد می‌توانیم به یک پی‌سی رده بالا نزدیک شویم. کیفیت و کارایی آینه‌ جلوی ماشین را ارتقا داده‌ایم تا جزئیات و در عین حال فریم ریت بیشتری (تعداد تصویرهای اجراشده در هر ثانیه) را شاهد باشیم. سایه‌ها می‌توانند بهتر باشند. بازتاب‌ها نیز می‌توانند بیشتر باشند. ما هنوز در مراحل اولیه کار با این نسخه هستیم ولی با این حال می‌بینیم که در حال اجرا شدن بر روی کنسول بوده و در نمایشگاه حاضر است.

می‌توانید هرچه میخواهید درباره قیمت 499 دلاری کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بگویید و یا از کمبود عناوین انحصاری گلایه کنید اما این حقیقت که سازندگان به این سرعت توانسته‌اند قدرت این کنسول را مدیریت کرده و از آن استفاده ببرند واقعا جای تعریف دارد. بازی F1 2017 در تاریخ 25 آگوست مصادف با جمعه 3 شهریور برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *