یک تصویر غیر رسمی از بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شده است که نمایی از ویژگی‌های بصری این عنوان را به نمایش گذاشته و علاوه بر این، اطلاعات بیشتری در رابطه با برهه زمانی که این عنوان در آن اتفاق می‌افتد نیز منتشر شده است.

بازی Assassin’s Creed Origins

اگر به قسمت بالا سمت چپ تصویر نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که هدف ماموریت نوشته شده است. بازیکنان در این ماموریت باید به ویلای «کنوت» (Khenut) برسند. لازم به ذکر است که کنوت نام ملکه‌ای در دوران پادشاه پنجم مصر باستان بوده است که از سال‌های 2494 تا 2345 قبل از میلاد مسیح، بر مصر حکومت کرده‌ است. مسلما با وجود چنین سرنخی، می‌توانیم آگاهی بیشتری در رابطه با بازه زمانی این عنوان و فضای کلی آن، داشته باشیم. جالب است بدانید که کنوت آخرین ملکه‌ای بوده که بر مصر باستان حکومت کرده و پس از آن، حکومت مصر دچار مشکلات اقتصادی شد و پادشاهی آن دوره، فرو پاشید. شاید بازی Assassin’s Creed Origins به این اتفاق ربط داشته باشد.

لازم به ذکر بوده که در این تصویر عبارت «کروکودیل را بکش» نیز مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که در این عنوان نه تنها با تمپلارها، بلکه با حیوانات نیز سر و کار خواهیم داشت. به نظر می‌رسد که بازی Assassin’s Creed Origins در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشنن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی سنتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *