بازی DTYC محصول Appsolute Games، ناشر بهترین بازی‌های مستقل موبایلی، در آپدیتی جدید در 30 ژانویه 2017 به حل مشکلات بازی پرداخته و ما در این مطلب قصد داریم این بازی اعتیادآور را برای شما معرفی کنیم.

در بازی DTYC اصل سادگی حرف اول را می‌زند و همین امر باعث جذابیت بیشتر بازی شده است. مربع رنگی شما در هر لحظه آماده رنگ عوض کردن و به چالش کشیدن شما خواهد بود!

با ورود به صفحه اول بازی چیزی که بیشتر به چشم می‌خورد نام بازی است که حروف آن با رنگ‌های مختلف خودنمایی می‌کند. نکته دوم موسیقی هیجان‌انگیزی است که شما را برای شروع بازی ترغیب خواهد کرد.

بازی DTYC چالش مربع و مداد‌های رنگی

شما در بازی DTYC باید مربع رنگی را هدایت کرده و از موانع عبور دهید. موانع از جنس مداد‌هایی با رنگ‌های مختلف هستند که از زمین بیرون آمده و سد راه شما خواهند شد.

نکته‌ای که شما باید در نظر داشته باشید این است که مربعی که شما هدایت آن را بر عهده دارید؛ باید از مانعی پرش کند که هم‌رنگِ خود مربع است و عبور از بقیه مدادها به مربع شما آسیبی نخواهد رساند.

حالت‌های مختلف در بازی DTYC

در بازی DTYC شما به سه حالت مختلف می‌توانید بازی را انجام دهید که عبارتند از حالت عادی، چالش‌ها و حالت توربو.

در حالت عادی بازی DTYC شما مربع را با سرعت کمی پیش خواهید برد و با عبور از مدادهای رنگی به رنگین‌کمان خواهید رسید. با عبور از این رنگین‌کمان، رنگ مربع شما تغییر خواهد کرد.

چالش شما سرعت بازی است که با پیش رفتن در بازی زیاد‌تر شده و کار شما را در تشخیص رنگ‌های درست و عبور از مداد‌های هم‌رنگ، سخت‌تر خواهد کرد.

قسمت دوم بازی DTYC چالش‌ها هستند؛ شما 30 مرحله پیش‌رو دارید که باید مربع را از خط پایان به سلامت عبور دهید و وارد مرحله بعدی چالش‌ها شوید.

قسمت نهایی بازی حالت توربو می‌باشد که سرعت مربع به مراتب بیشتر شده و کار شما در این قسمت برای ثبت رکوردی عالی، بسیار سخت خواهد بود.

در حین بازی DTYC شما ستاره‌هایی خواهید دید که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌ها را بگیرد و همین‌طور با دیدن ویدئو‌های تبلیغاتی این ستاره‌ها را جمع نمایید تا بتوانید در قسمت فروشگاه بازی، کاراکترهای جدید را برای مربع رنگی خود باز کنید.

در پایان شما می‌توانید رکوردی که بدست آورده‌اید را در شبکه‌های اجتماعی و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این بازی در حال حاضر برای کابران iOS در دسترس می‌باشد.

شما می‌توانید بازی DTYC را برای iOS با استفاده از لینک زیر دانلود نمایید:

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *