خانه بازی اخبار بازی OUTLAST 2 در کشور استرالیا ممنوع شد

بازی OUTLAST 2 در کشور استرالیا ممنوع شد

0

عرضه عنوان Outlast 2 در کشور استرالیا ممنوع اعلام شد و این بازی دیگر در این منطقه نمی‌تواند منتشر شود. به گزارشپردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، ستاد طبقه بندی محتوا ویدئویی استرالیا، طی حکمی اعلام کرد که عنوان Outlast 2 بدلیل نمایش محتوای مربوط به مسائل جنسی، مواد مخدر، جرم، جنایت، اعتیاد، خشونت و … که مغایر با ارزش‌های اخلاقی و چارچوب‌های معمول است، اجازه انتشار در این کشور را ندارد.

نسخه دمو بازی در که پاییز سال گذشته منتشر شده بود، درجه سنی +18 را دریافت کرد و محتوا آن شامل خشونت بالا، خون و برهنگی در سطح جزئی بود. در این شرایط Outlast 2 در استرالیا شانس انتشار ندارد مگر آنکه سازنده‌اش یعنی استودیو Red Barrels تصمیم بگیرد که نسخه‌ای سانسور شده را در استرالیا منتشر کند.

این اولین بار نیست که یک بازی مشهور در استرالیا اجازه انتشار پیدا نمی‌کند، در گذشته نیز با دلایل نسبتا مشابهی، آثار شاخصی نظیر Fallout 3، Hotline Miami 2 و South Park نیز در در استرالیا ممنوع اعلام شده بودند.

عنوان Outlast 2 در ابتدا قرار بود که پاییز 95 منتشر شود اما سپس تا تاریخ 5 اردیبهشت سال 96 تاخیر خورد. شما می‌توانید پیش نمایش ما بر این بازی را در اینجا مطالعه نمایید. در بخشی از این مقاله امده است:

“این بازی هیچ‌چیز را برای تبدیل شدن به یک عنوان ترسناک ایده‌ال کم ندارد، داستانی جذاب، گیم‌پلی‌ای مهیج و نفس‌گیر و موفق در القای حس وحشت به بازیکن؛ اگرچه ما تنها قادر به تجربه دموی این عنوان بودیم اما می‌توانم بگویم که اگر به موفقیت نسخه پیشین هم دست پیدا نکند، مطمئنا از دیگر عناوین ترسناک نسل فعلی چیزی کم نخواهد داشت.”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *