همانطور که از عنوان خبر کاملا پیداست، سازندگان بازی A Plague Tale: Innocence اعلام کردند که عنوان در دست ساختشان با وضوح 4K و با 30 فریم بر ثانیه بر روی کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت اجرا خواهد شد.

در دو سال گذشته پیشرفت فناوری در حوزه کنسول‌های خانگی به نوعی شگفت‌انگیز بوده است و شرکت‌های تولید کننده روز به روز با ارائه سورپرایزهای مختلف، طرفداران خود را شگفت‌زده می‌کنند. از جمله این موارد می‌توان به عرضه کنسول جالب و خوش ساخت نینتندو سوئیچ که همیشه محصولات این شرکت را با تکنولوژی‌های متفاوتش می‌شناسیم؛ و معرفی و عرضه دو کنسول میان نسلی قدرتمند پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس نام برد. هر کدام از این کنسول‌ها به طبع طرفداران خود را دارند و سازندگان بازی‌ها سعی می‌کنند که بازی‌هایشان را طوری بسازند که از توانایی این دستگاه‌ها به خوبی استفاده کنند.

با ورود کنسول‌های میان نسلی به میدان مبارزه، وضوح تصویری 4K باری دیگر در حال جان گرفتن و همه گیر شدن است. در این بین استودیو‌های مختلف روز به روز در حال اعلام خبر‌هایی هستند که در آن‌ها از پشتیبانی بازی‌هایشان از وضوح‌های بالا سخن به میان آمده است. یکی از این عناوین، بازی A Plague Tale: Innocence است که سازنده آن پیش‌تر اعلام کرده بود که این بازی به علت ضعف سخت‌افزاری سوئیچ برای این کنسول منتشر نخواهد شد. از سوی دیگر اوضاع درباره دو کنسول میان نسلی سونی و مایکروسافت متفاوت بود و استودیو سازنده این بازی در خبری دیگر اعلام کرد که این بازی در دو کنسول پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس با وضوح 4K و با 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. به هر حال باید منتظر ماند و تا سال 2018 برای عرضه بازی A Plague Tale: Innocence صبر کرد و دید که آیا این بازی همانطور که سازندگانش اعلام کرده‌اند اجرا خواهد شد یا خیر.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *