بازی Skyrim VR در کنفرانس بتسدا در E3 امسال معرفی شد. دیگر واقعا می‌شود گفت که بازی The Elder Scrolls: Skyrim بر روی هر وسیله‌ای الکترونیکی قابل اجرا است!

این بازی در سال جاری برای نینتندو سوئیچ و پلی‌استیشن وی‌آر منتشر می‌شود ولی بازی Skyrim VR مدت زیادی در انحصار پلی‌استیشن وی‌آر باقی نخواهد ماند. این عنوان قرار است در سال بعد برای HTC Vive نیز عرضه شود.

سایت گیم‌اسپات به طور رسمی تایید کرده است که بازی Skyrim VR از طریق HTC Vive در دسترس دارندگان پی‌سی قرار می‌گیرد. البته با اینکه مشکلات قانونی بتسدا و شرکت «اکولوس» (Oculus) به پایان رسیده است، ولی بستدا از هدست واقعیت مجازی اکولوس ریفت پشتیبانی نخواهد کرد. دارندگان پی‌سی در سال آینده می‌توانند باری دیگر بازی Skyrim را از طریق هدست واقعیت مجازی HTC Vive تجربه کنند. Fallout 4 نیز دیگر عنوان بتسدا است که برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive منتشر خواهد شد.

هنوز معلوم نیست که Skyrim VR از ماد‌هایی که بیشتر آن‌ها توسط بازیکنان ساخته می‌شود پشتیبانی کند.

لازم به ذکر بوده که بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در سال 2011 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی‌سی و در سال 2016 برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این عنوان به یکی از پر افتخارترین بازی تاریخ تبدیل شده و توانست باری دیگر قدرت بازی‌های نقش‌آفرینی را نشان دهد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *