Titanfall 2 به‌زودی در سرویس Origin Access که مخصوص رایانه‌های شخصی است، قرار می‌گیرد و تجربه‌ی رایگان آن برای طرفداران فراهم می‌شود.

الکترونیک‌آرتز اعلام کرده است که عنوان تیراندازی محبوب Titanfall 2 در ۱ آگوست مصادف با ۱۰ مرداد، به سرویس Origin Access اضافه می‌شود. این شرکت در اوایل ماه جاری اعلام نموده بود که این بازی و Battlefield 1، قرار است که در آینده به Origin Access و همچنین سرویس EA Access (مخصوص ایکس‌باکس وان) راه پیدا کنند.

همان‌طور که می‌دانید، Origin Access و EA Access به ترتیب بازی‌های رایگانی برروی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان را در اختیار مشترکینشان قرار می‌دهند و هر چند وقت یک بار، با عناوین جدیدتر به‌روزرسانی می‌شوند. حال اگر قصد تجربه‌ی رایگان Titanfall 2 و بازی‌های عالی دیگری روی رایانه‌های شخصی را دارید، فرصت مناسبی پیش رویتان است که با ۴٫۹۹ دلار، اشتراک ماهانه‌ی این سرویس را خریداری کنید و از مزیت‌هایش بهره‌مند شوید.

از جدیدترین و مهم‌ترین اخبار مرتبط با Titanfall 2، می‌توان به انتشار محتوای دانلودی Operation Frontier Shield اشاره کرد که دو نقشه و حالت جدیدی با نام Frontier Defense را به بازی می‌افزاید. علاوه بر این‌ها، Titanfall 2 موفق شده است به ۲۰ میلیون بازیکن دست یابد، درحالی که Battlefield 1، عنوان محبوب دیگری از الکترونیک‌آرتز که تنها چند روز زودتر از Titanfall 2 منتشر شد، تعداد بازیکنان آن به ۲۱ میلیون نفر رسیده است.

Titanfall 2 هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *