شرکت نینتندو قصد دارد به زودی و در همین ماه (میلادی) باندل 2DS جدیدی را از بازی Super Mario Bros. 2 عرضه کند.

این باندل که در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) امسال عرضه می‌شود و در رنگ‌های سفید و قرمز قابل تهیه بوده و شامل خود کنسول دستی 2DS به همراه نسخه‌ دیجیتالی بازی Super Mario Bros. 2 خواهد شد که از قبل پیش‌دانلود شده است. جالب است بدانید که این باندل جدید، درست همانند باندل 2DS  بازی Mario Kart 7  با قیمت 79.99 دلار به فروش می‌رسد و جالب‌تر آنکه قیمت این کنسول دستی بدون هیچ بازی نیز همین مقدار است که خود به خود ارزش باندل‌های این چنینی را افزایش می‌دهد.

لازم به ذکر بوده که شرکت نینتندو اخیرا کنسول دستی 2DS XL را معرفی کرده است. این کنسول از 2DS قوی‌تر بوده و تقریبا شبیه به 3DS طراحی شده است با این تفاوت که محتوای سه بعدی را نمایش نمی‌دهد. «رجی فیلزامی» (Reggie Fils-Aime)، رییس شعبه آمریکایی شرکت نینتندو، در این رابطه بیان کرد که 2DS XL آن دسته از بازیکنانی را هدف قرار می‌دهد که نمی‌خواهند 3DS XL گران‌قیمت و یا 2DS ارزان‌قیمت و به مراتب ضعیف‌تر را تهیه کنند و خواستار کنسولی هستند که از لحاظ قیمت و قدرت در بین این 2 مورد قرار گیرد.

با توجه به عرضه 2DS XL انتظار می‌رفت که شرکت نینتندو بر روی بازاریابی این کنسول تمرکز کند و به نظر نمی‌رسد معرفی باندل بازی‌ها برای 2DS کمکی به آن کنسول جدیدتر کند و در واقع کمی گیج کننده است. چرا آن‌ها به جای معرفی باندل و عرضه آن‌ها، بر روی قسمت جدیدی از بازی New Super Mario Bros. کار نمی‌کنند؟ و چرا باندل جدیدی برای کنسول 2DS XL معرفی نمی‌شود؟ شاید نینتندو می‌خواهد بیشترین سود ممکن را از فروش کنسول‌های قدیمی خود به دست آورد و سپس به کنسول‌های جدیدش بپردازد!

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *