خانه بازی اخبار بتای بازی PES 18 از اول این هفته در دسترس قرار میگیرد

بتای بازی PES 18 از اول این هفته در دسترس قرار میگیرد

0

بتا بازی Pro Evolution Soccer 2018 از این هفته برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قابل بازی می‌باشد. این بتا تا آخر این ماه به پایان می‌رسد.

بتا بازی Pro Evolution Soccer 2018 از تاریخ 20 جولای (29 تیر) تا تاریخ 30 جولای (8 مرداد) قابل بازی خواهد بود. در این بتا قابلیت Quickmatch و مسابقات آنلاین سه در مقابل سه قابل انجام خواهد بود. بازیکنان امکان انتخاب بین تیم‌های ملی برزیل یا فرانسه را خواهند داشت، زمین بازی Neu Sonne است و بازیکنان قابلیت انتخاب بین شب و روز و هوای بد و خوب را خواهند داشت.

دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 نیازی به اشتراک پلی‌استیشن پلاس برای تجربه این بتا را نخواهند داشت، اما دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان به اشتراک طلایی ایکس‌باکس لایو نیازمند خواهند بود.

«آدام باتی» (Adam Bhatti)، مدیر محصول جهانی بازی Pro Evolution Soccer 2018 بیان کرد که این بتا برای تبلیغ بازی و کمک به فروش بیشتر آن نیست، بلکه برای تست کردن حالت آنلاین این عنوان و فهمیدن اشکالاتش است. باتی در ادامه گفت که نزدیک به انتشار این عنوان، یک دمو هم برای آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

از ویژگی‌های جدید بازی Pro Evolution Soccer 2018 می‌توان به سیستم «دریبل‌زنی استراتژیک»، بهبود و تغییر شیوه و ساختار ضربات آزاد اشاره کرد که گیم‌پلی این سری را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهد. سایر بخش‌ها نیز «بهبودهایی اساسی» به خود دیده‌اند که این تغییرات را می‌توان در منوهای بازی، نورپردازی و انیمیشن‌ها و چهره بازیکنان مشاهده کرد.

همچنین یک سیستم Co-Op جدید در بازی گنجانده شده و نقل و انتقالات نیز بهبود یافته است و با پیش‌خرید کردن بازی هدایایی در بخش MyClub به شما طعلق خواهد گرفت. علاوه‌بر موارد اشاره شده امسال کونامی قصد دارد ستارگان تیم بارسلونا را بر روی کاور بازی قرار دهد هرچند این امکان نیز وجود دارد که در برخی مناطق همچون آمریکای جنوبی تصویر برخی بازیکنان دیگر روی جلد بازی PES 2018 قرار بگیرد.

بازی Pro Evolution Soccer 2018 در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *