با خبر مشخص شدن تاریخ انتشار Friday the 13th: The Game بسیاری از طرفداران هیجان‌زده و خوشحال شدند اما کسانی که یک تجربه‌ی کامل و بدون درد‌سر می خواهند باید کمی بیشتر صبر کنند. در حالی که بازی در تاریخ 5 خرداد (26مه) عرضه خواهد شد تا قبل از تابستان سال جاری خبری از بخش تک‌نفره‌ نخواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers توضیحات ذکر شده در وبسایت رسمی بازی هدف اصلی پروژه را بخش چند نفره اعلام کرده است. در هر حال تیم سازنده که Gun Mediaa نام دارد توانایی و بودجه‌ی ساخت بخش داستانی را پیدا کرده‌ است و تصمیم بر آن شد قسمت تک نفره نیز ساخته شود. بخش داستانی به عنوان یک به روز راسنی در سه ماهه‌ی تابستان منتشر خواهد شد.

تجربه‌ی بخش تک نفره به دو صورت انجام می‌شود. یک بخش از کمپین به شما اجازه می‌دهد در نقش شخصیت بی‌رحم سری فیلم‌های Friday the 13th که جیسون نام دارد قرار بگیرید و ماموریت‌هایی انجام دهید که یاد‌آور فیلم هستند.

شما همچنین می‌توانید بخش چند‌نفره را با هوش‌مصنوعی‌‌های بازی تجربه کنید. سازنده‌ی بازی اعلام کرده است این قابلیت وجود دارد که هوش‌مصنوعی را نیز به جای بازیکنان در بخش چند‌نفره اضافه کرد البته باید گفت بات‌ها به جای شکار قرار می‌گیرند و نمی‌توان آن‌ها را به جای شکارچی گذاشت.

5 خرداد نزدیک است و  به زودی این عنوان چند‌نفره که ایده‌های تازه‌ای برای سبک وحشت‌ و بقا آورده است را تجربه می‌کنیم. بعد از آن کمتر سه ماه طول خواهد کشید که بخش داستانی را امتحان کنیم.

با توجه به پتانسیلی که بازی دارد احتمالاً باید شاهد به روز رسانی‌های متعددی باشیم چرا که مود‌های جدید می‌تواند بازی را جذاب‌تر کند. Friday the 13th: The Game در تاریخ 5 خرداد‌(26 مه) برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *