دختران و بانوان عاشق لاک ناخن هستند و علاقه شدیدی به مدل‌های مختلف لاک ناخن دارند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مد و زیبایی ناخن لاک ناخن می‌باشد برای اینکه لاک ناخن زیبایی داشته باشید باید علاوه بر انتخاب مدل مناسب ، برای آن رنگ درستی را نیز انتخاب کنید. حال این سوال پیش می‌آید که باید بر چه اساس رنگ لاک ناخن را انتخاب کنیم. یکی از فاکتورهای انتخاب رنگ لاک ناخن دخترانه و زنانه رنگ پوست می‌باشد که باید در زمان خرید لاک و انتخاب مدل لاک ناخن به این فاکتور مهم دقت کنید.
مجله بانوان صورتی‌ها برای شما گزیده‌ای از نکات مهم در انتخاب لاک ناخن بر اساس رنگ پوست را برای شما آماده کرده است. این نکات مهم را رعایت کنید و بهترین رنگ را برای لاک ناخن خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

انتخاب رنگ لاک ناخن بر اساس رنگ پوست

انتخاب رنگ لاک ناخن بر اساس رنگ پوستانتخاب رنگ لاک ناخن بر اساس رنگ پوست

هر رنگی برای هر پوستی مناسب نیست و باید در انتخاب رنگ لاک ناخن برخی فاکتورها را رعایت کنید که ما این فاکتورها را به صورت خلاصه برای شما آماده کرده‌ایم.

رنگ لاک برای پوست سفید و روشن :

رنگ لاک برای پوست سفید و روشن

اگر رنگ پوست شما روشن است باید بگوییم که دست شما در انتخاب رنگ لاک بسیار باز می‌باشد و تقریبا می‌توانید از تمامی رنگ‌ها استفاده کنید. رنگ‌هایی مانند بنفش ، صورتی ، قرمز و ….
نتها به این نکته باید توجه کنید که نباید از رنگ‌های آبی و سبز استفاده کنید این رنگ‌ها مدل لاک ناخن شما را خراب خواهد کرد زیرا برای رنگ پوست شما مناسب نیست.

انتخاب رنگ لاک برای پوست‌های نیمه روشن :

انتخاب رنگ لاک برای پوست‌های نیمه روشن

اگر شما پوست نیمه روشن دارین یعنی پوست شما نه سفید است نه تیره باید بگوییم که شما بهترین رنگ پوست را برای لاک ناخن دارید. برای این رنگ پوست باید از لاک ناخن براق استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیاید و پوست شما را زیباتر نشان دهد. رنگ آبی تیره بهترین انتخاب شما برای لاک ناخن می‌تواند باشد.

رنگ لاک برای پوست گندمی:

رنگ لاک برای پوست گندمی

رنگ گندمی به تیره مایل به زرد گفته می‌شود. اگر شما نیز پوستی با رنگ گندمی دارید باید در انتخاب لاک ناخن دخترانه و زنانه به دو نکته مهم توجه کنید ، اولا باید بدانید که بهترین طیف رنگ برای شما طیف رنگ تیره می‌باشد مانند رنگ سیاه ، شکلاتی ، قهوه‌ای
دوما شما نباید از رنگ‌های روشن استفاده کنید مانند صورتی یا قرمز روشن و …

رنگ لاک برای پوست تیره :

برخلاف تصور خیلی از افراد که فکر می‌کنند برای پوست تیره لاک مناسب نیست ، رنگ‌هایی وجود دارد که باعث زیبایی بیشتر دستان تیره نیز می‌شود. اگر رنگ پوست شما تیره است این نکات را در انتخاب رنگ لاک رعایت کنید.
از رنگ‌های جیق استفاده کنید مانند قرمز ، آبی
رنگ‌های تیره مانند سیاه نیز برای شما مناسب است
از رنگ‌های روشن استفاده نکنید.
بهتر است لاک ناخن براق استفاده کنید.

صورتی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *