گویا سال آینده چیس کری مدیر جدید فرمول یک و همکارانش قصد دارند تا فرمول یک را دوباره به دوران اوج خودش برگردانند. شاید بتوان گفت 2018 شروعی دوباره برای فرمول 1 خواهد بود به شرطی که مدیران این ورزش به جای تجارتی که طی این چند سال جای خود را به جذابیت داده بود، سعی در بهبود شرایط تقریبا کسل بار آن کنند. حال شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار بر آن شده تا همانند موتو جی‌پی، فرمول 1 هم دارای استارت سه گانه (در سه ستون) شود.

جایزه بزرگ کانادا

البته شاید با خود بگویید که چگونه در پیست باریکی مانند موناکو که دو خودرو در کنار هم به سختی جای می‌شوند، می‌توان استارتی سه گانه داشت؟ پاسخ این است که تنها در سه پیست «پول ریچارد فرانسه»، «ردبول رینگ اتریش» و «سیلوراستون انگلیس» شاهد شروع استارت در سه ستون خواهیم بود. البته پارسال در همین ماه‌ها صحبت از افزایش تعداد راننده‌های چند تیم پیشتاز مانند مرسدس و فراری به میان آمده بود که گویا با این تصمیم فدراسیون جهانی اتومبیل رانی درباره استارت سه گانه، امید طرفداران این تیم‌ها برای داشتن سه راننده در مسابقات فرمول 1 قوت گرفته است.

چیس کری و راس بروان سخت در تلاش‌اند تا بتوانند فرمول یک را از باتلاقی که در آن گرفتارشده نجات دهند و تمامی تصمیماتی که می‌گیرند شاهدی بر این مدعاست. همه طرفداران و عاشقان یک‌صدا خواسته‌شان این است:

جذابیت فرمول 1

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *