خانه ورزش اخبار ورزش بررسی معادلات نایب قهرمانی/ بردن سپاهان؛ رمز دوم شدن

بررسی معادلات نایب قهرمانی/ بردن سپاهان؛ رمز دوم شدن

0

برد تراکتورسازی مقابل استقلال، تبریزی ها را به رده دوم جدول رساند و حالا استقلال کار سختی برای پس گرفتن رتبه دوم جدول دارد.

بین دوم شدن و سوم شدن تفاوت قابل توجهی وجود دارد. اگر سهمیه ایران در آسیا همین ۱+۳ بماند تیم سوم لیگ باید از بازی های پلی آف کار خود را شروع کند. از طرفی کم شدن سهمیه آسیایی شدن تیم سوم را به خطر می اندازد. در این میان تراکتورسازی و استقلال علاوه بر رقابتی که به صورت سنتی و حیثیتی باهم دراند می خواهند با نایب قهرمانی حضورشان در آسیا را محکم کنند.

استقلال اگر در تبریز نمی باخت شانس به مراتب بیشتری برای دوم شدن داشت اما حالا باید به فکر پس گرفتن سکوی دوم باشد.

در بالای جدول لیگ برتر پس از پرسپولیس، قهرمان ۶۵ امتیازی لیگ، تراکتورسازی با ۵۳ امتیاز و استقلال با ۵۱ امتیاز دارند. تراکتورسازی امروز میهمان سپاهان است و در هفته آخر در تبریز به مصاف نفت تهران می رود.

استقلال امروز در مشهد به میدان می رود و در هفته آخر میزبان سپاهان است. دیدارهایی که نمی توان به آنها آسان گفت. در این میان مصاف با سپاهانی که خودش برای چهارمی تلاش می کند سخت ترین مسابقه هر دو تیم است و به نظر می رسد این سپاهان باشد که نایب قهرمان این فصل را معرفی می کند.

در یک حالت احتمال دارد تکلیف نایب قهرمانی همین امروز مشخص شود؛ تراکتورسازی سپاهان را ببرد و استقلال موفق به شکست پدیده نشود.

بازی های باقیمانده تراکتورسازی:

هفته بیست و نهم: سپاهان- تراکتورسازی ( برای مشاهده پیش بازی سپاهان- تراکتورسازی اینجا کلید کنید)

هفته سی ام: تراکتورسازی – نفت تهران

بازی های باقیمانده استقلال:

هفته بیست و نهم: پدیده- استقلال (برای مشاهده پیش بازی پدیده- استقلال اینجا کلید کنید)

هفته سی ام: استقلال- سپاهان

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *