این هفته، در کنفرانس E3 2017 شرکت CD Projekt Red تایید کرد که بروزرسانی جدید بازی The Witcher 3 برای پشتیبانی از ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن پرو عرضه خواهد شد.

شرکت CD Project Red طی اعلامیه‌ای به وبسایت یوروگیمر گفت:

می‌توانیم تایید کنیم که هم‌اکنون در حال کار بر روی یک بروزرسانی برای بازی The Witcher 3 در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن پرو هستیم. اطلاعات بیشتر به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در سپتامبر سال قبل، شرکت CD Projekt Red اعلام کرد که این بروزرسانی را برای پلی‌استیشن پرو عرضه نخواهد کرد. در زمان این اعلامیه، برنامه این شرکت تمرکز کامل بر روی Cyberpunk 2077 و Gwent بوده و انتشار بروزرسانی این بازی برای پلی‌استیشن پرو، زمان و منابع بیشتری را می‌طلبید. هم‌اکنون به نظر می‌رسد که نظر CD Projekt Red تغییر یافته است.

تعجبی ندارد که CD Projekt Red همچنان پشتیبانی از بازی پرطرفدار خود یعنی The Witcher 3 را ادامه می‌دهد. در گزارشات مالی ماه قبل، این شرکت اعلام کرد که این بازی در سه ماه اول سال ۲۰۱۷، فروش بیشتری نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل داشته است. این خبر نشان‌دهنده این بوده که تعداد بازیکنان The Witcher 3 همچنان در حال افزایش است.

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در ماه نوامبر (آبان) با قیمت ۵۰۰ دلار، مقداری که به گفته برخی از تحلیلگران بسیار زیاد است، عرضه خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *