خانه بازی اخبار بنچمارک ایکس‌باکس وان ایکس از دیجیتال فاندری

بنچمارک ایکس‌باکس وان ایکس از دیجیتال فاندری

0

تاکنون صحبت‌های بسیاری از قدرت ایکس‌باکس وان ایکس شنیده‌ایم، اما در حال حاضر که به این کنسول دسترسی نداریم، هیچ چیز مانند یک ویدئو نمی‌تواند عملکرد آن را به خوبی نشان دهد. به‌تازگی، دیجیتال فاندری ویدئویی طولانی منتشر کرده است که تفاوت اجرای بازی‌ها بین ایکس‌باکس وان ایکس‌ و ایکس‌باکس وان معمولی را به نمایش می‌گذارد.

طبق آنالیز دیجیتال فاندری، Forza 7 برای اجرا با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۷۷، از ۷۷٫۸ درصد از GPU ایکس‌باکس وان معمولی استفاده می‌کند. این درحالی است که همین بازی برروی ایکس‌باکس وان ایکس، با ۶۵٫۹ درصد از قدرت GPU، با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۹۱ اجرا می‌شود.

علاوه بر این، Gears 4 با بهره‌برداری از ۸۴٫۱ درصد از قدرت GPU، با نرخ فریم ۳۰ و رزولوشن ۱۰۸۰p برروی ایکس‌باکس وان معمولی اجرا می‌گردد. از طرفی دیگر، این بازی ۷۸٫۱ درصد از GPU کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را می‌گیرد و رزولوشن ۱۰۸۰p را به نمایش می‌گذارد.

با این بنچمارک دیجیتال فاندری، به خوبی عملکرد عالی ایکس‌باکس وان ایکس را مشاهده کرده‌ایم و امیدواریم که سازندگان نیز از این سخت‌افزار و عمکلرد به خوبی بهره ببرند.

ایکس‌باکس وان ایکس در ۷ نوامبر (۱۶ آبان) با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود. اکنون می‌توانید بنچمارک دیجیتال فاندری برای این کنسول را تماشا کنید:

 

……

دانلود ویدئو

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *