به گزارش پردیس گیم و به نقل از گیم‌اسپات، استودیوی سی‌دی پراجکت‌رد طی کنفرانس E3 این هفته در گزارش خود اعلام کرد قرار است یک به‌روزرسانی برای The Witcher 3 به‌منظور پشتیبانی از Xbox One X و PS4 Pro منتشر شود.

استودیوی سی‌دی پراجکت‌رد طی مصاحبه خود با سایت یوروگیمر اعلام کرد:

می‌توانم تایید کنم که ما در حال کار برروی بهینه‌ساز هردو نسخه PS4 Pro و Xbox One X برای The Witcher 3 هستیم. فعلا جزئیات بیشتری وجود ندارد اما اطلاعات بیشتری در راه هستند.

در سپتامبر سال گذشته، سی‌دی پراجکت‌رد اعلام کرد تمایلی برای کار برروی به‌روزرسان نسخه PS4 Pro برای این عنوان ندارد. این استودیوی لهستانی در آن زمان می‌گفت می‌خواهند “تمرکزی کامل” برروی Cyberpunk 2077 و Gwent داشته باشند و افزود بهینه‌سازی بازی برای PS4 Pro می‌تواند “زمان و منابع بیش از حدی بطلبد.” حالا به‌نظر می‌رسد نظر آن‌ها تغییر کرده است.

البته سوپرایز بزرگی نیست که سی‌دی پراجکت‌رد قصد ادامه پشتیبانی از The Witcher 3 را دارد. ماه گذشته طی یک گزارش مالی، این استودیو اعلام کرد فروش بازی در نیمه اول 2017 نسبت به همین بازه زمانی در سال 2016 بهتر بوده که نشان‌دهنده محبوب ادامه‌دار بازی است.

کنسول Xbox One X در 16 آبان با قیمت 499 دلار منتشر می‌شود؛ قیمتی که برخی تحلیل‌گران معتقدند بسیار زیاد است. شما می‌توانید در این بخش تمام خبرها و تریلرهای کنفرانس مایکروسافت را مشاهده کنید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *