خانه ورزش اخبار ورزش بوفون: فتح سه گانه کار دشواری است

بوفون: فتح سه گانه کار دشواری است

0

جیانلوئیجی بوفون با وجود اینکه یوونتوس با هشت امتیاز اختلاف در صدر جدول سری آ قرار گرفته و در دور رفت مرحله نیم نهایی کوپا ایتالیا و یک هشتم لیگ قهرمانان به پیروزی های پرگلی دست یافته در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده این تیم کار دشواری برای فتح سه گانه در پیش دارد و باید انتظارات را کنترل کرد.

بوفون به Mediaset Premium گفته:

بر زبان آوردن کلمه سه گانه چالش برانگیز و دشوار است. فکر می کنم که بازیکنان باید جاه طلب باشند و اهداف بزرگی داشته باشند اما در عین نباید خودشان را گم کنند و بیش از حد روی آینده تمرکز کنند. هیچ چیزی برای تیم هایی چون یوونتوس، بایرن مونیخ و یا رئال مادرید دور از دسترس نیست اما همیشه باید با فروتنی کار کرد. اگر فروتن بمانید، دست یافتن به هیچ رویایی غیر ممکن نیست اما اگر تنها سری آ را فتح کنیم، فصل ناامید کننده ای نبوده است.

دروازه بان یوونتوس همچنین درباره شکست شب گذشته ناپولی مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان گفت:

بدون هیچ احتیاطی می گویم که ناپولی مرا هیجان زده می کند. دیشب هم مثل بازی رفت طرفدار آن ها بودم. من به ناپولی احترام زیادی می گذارم. آن ها مربی بسیار خوبی دارند و واقعا قشنگ بازی می کنند. برای ۵۰ یا ۵۵ دقیقه هم سطح رئال بازی کردند و تنها لحظاتی مشخص باعث شد رئال به پیروزی پرگلی دست یابد. این نتیجه نباید از ارزش های ناپولی بکاهد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *