خانه ورزش اخبار ورزش تارتار: کی‌روش نشان داد یک سر و گردن از مربیان آسیایی بالاتر است

تارتار: کی‌روش نشان داد یک سر و گردن از مربیان آسیایی بالاتر است

0

به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در مورد وضعیت تیم پارس جنوبی جم گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و جزو تیم‌هایی هستیم که در نقل و انتقالات تقریباً عملکردی خوبی داشته‌اند. با توجه به شناختی که از بازیکنان لیگ دسته اول داشتیم، تلاش کردیم بازیکنان خوب لیگ یک را به خدمت بگیریم و توانستیم بازیکنان باکیفیتی از این لیگ جذب کنیم. در ادامه به چند بازیکن باتجربه نیاز داشتیم و توانستیم بازیکنان باتجربه خوبی را به خدمت بگیریم. از مدیران باشگاه به خاطر تلاش شبانه‌روزی در جذب بازیکنان تشکر می‌کنم. بازیکنان هم خیلی شاداب در تمرینات شرکت می‌کنند.

وی در مورد گرفتن تست از بازیکنان علاقه‌مند استان بوشهر برای جذب و استفاده از آنها در لیگ برتر اظهار داشت: تست‌گیری که از بازیکنان زیر ۲۳ سال استان داشتیم، به ما کمک کرد همه بازیکنان این رده سنی در استان را ببینیم. از جمع آنها حدود هفت هشت بازیکن آینده‌دار شناسایی کردیم که به جمع ما اضافه خواهند شد. فکر می‌کنم در ادامه کار نیاز داریم دو سه بازیکن باتجربه را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: در برخی پست‌ها از لحاظ کمی دچار مشکل هستیم، وگرنه کیفیت بازیکنان‌مان خوب است. مثلاً در پست دروازه‌بان باید یک بازیکن خوب جذب کنیم و در پست مهاجم هم نیاز به یک بازیکن باتجربه داریم. فکر می‌کنم اگر این دو پست را کامل کنیم، پس از آن برای جذب بازیکنان جوان و زیر ۲۳ سال اقدام خواهیم کرد.

تارتار در پاسخ به این پرسش که تیمش در این فصل به دنبال چه جایگاهی در جدول است، با اشاره به توانایی بالای تیم پارس جنوبی تصریح کرد: از روز نخست با بازیکنان تیم صحبت کردیم و گفتیم که باید به فکر جایگاه مناسبی در جدول باشیم. بازیکنان و در مجموع تیم ما این پتانسیل را دارند که خود را در نیمه بالایی جدول ببینند. می‌دانیم که کار سختی در پیش داریم، اما مطمئنیم که می‌توانیم جزو تیم‌های میانه بالایی جدول باشیم.

وی درباره اردو یا اردوهای تدارکاتی که برای تیمش در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: تمرینات را از شنبه آغاز کرده‌ایم و قرار است یک اردو هم داشته باشیم که داخلی یا خارجی بودن آن به شرایط باشگاه بستگی دارد. پس از اردو نیز تمرینات را ادامه می‌دهیم و خود را برای لیگ برتر آماده خواهیم کرد.

«کادر فنی تیم ملی و در رأس آنها کارلوس کی‌روش نشان داد که یک سر و گردن از مربیان آسیایی بالاتر است»، وی درباره صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به جام جهانى ۲۰۱۸ روسیه با بیان این جمله خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ملی نشان داد که به ثبات لازم رسیده‌ایم و کی‌روش نسبت به بازیکنان و نیز به فرهنگ آنها به شناخت خیلی خوبی دست یافته است. این مربی تلاش کرده است که میان بازیکنان، رقابت ایجاد کند و اکنون بهترین بازیکنان به زمین می‌روند. همه اینها باعث شده است که تیم ملی رو به بالا حرکت کند و من فکر می‌کنم اگر این روند ادامه داشته باشد، ایران حتی می‌تواند شگفتی‌ساز جام جهانى لقب بگیرد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *