این چند وقت اخیر شایعات زیادی در مورد Assassin’s Creed در فضای مجازی منتشر شد، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل ازDualShockers حال تصویر لو رفته از پوستر مجله‌ی GameInformer برای ماه آینده‌ تمامی شایعات را تایید می‌کند از جمله  نام بازی که همان Assassin’s Creed :Origins است.

مکان بازی همان مصر است و تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی 5 آبان سال جاری است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده با پیشخرید بازی یک ماموریت ویژه را بدست می‌آورید که “The Secrets of First Pyramids” نام دارد، البته برای خرید بازی نسخه‌های مختلفی پیش‌رو دارید.

نسخه‌ی استاندارد که فقط شامل بازی بدون هیچ چیز اضافی می‌شود 59.99‌دلار قیمت دارد، ورژن Deluxe با قیمت 69.99‌دلار و نسخه‌ی طلایی که شامل Deluxe و Season Pass(حالتی که تمام محتویات اضافه چه در زمان عرضه و چه آینده را می‌توانید دانلود کنید.) می‌شود 99.99 دلار قیمت دارد. البته اگر یک طرفدار واقعی هستید می‌توانید گران‌ترین نسخه‌ را که 109.99 دلار قیمت دارد و به علاوه‌ی نسخه‌ی طلایی شامل یک جلد آهنی می‌شود را تهیه کنید.

ما همچنین توانستیم بفهمیم که بازی قبل از Assassin’s Creed Unity در دست توسعه قرار داشته است و بازی شامل سیستم مبارزه‌ و هوش‌مصنوعی کاملاً جدید می‌شود. هیچ نقشه‌ی‌کوچکی در کار نیست و مینی‌مپ با یک قطب‌نما در بالای صفحه‌ جایگزین شده است.

دکمه‌ای برای دویدن وجود ندارد و سرعت شما به میزان فشار بر روی آنالوگ بستگی خواهد داشت. قابلیت خم شدن و آرام راه رفتن بازگشته است و Eagle Vision نیز همچنان وجود دارد اما فقط اشیاء مهم را رنگی نشان می‌دهد و دشمنان را نشان نخواهد داد.

داستان بازی در زمان سلطنت کلئوپاترا و در شهرهای کوچک و بزرگ زیادی مثل ممفیس و الکساندریا روایت می شود. چرخه‌ی روز و شب بر روی مردم و جمعیت تاثیرگذار خواهد بود.

بازیکنان توانایی کنترل یک عقاب را خواهند داشت و می‌توانند از هر ساختمایی که می‌خواهند بالا بروند. می‌توانید در بازی شنا کنید و در اعماق دریا‌ها به دنبال گنج بگردید.

در سیستم بازیابی شده‌ی مبارزه و هوش‌مصنوعی دیگر دشمنان به صورت نوبتی حمله نمی کنند و ممکن است همزمان حمله کنند. با فشار دو دکمه می‌توانید ضربات سنگین‌تر وارد کنید و در مبارزات یک پارامتر آدرنالین نیز اضافه شده است که توانایی حمله‌ی سنگین را فراهم می‌کند.

در بازی یک سیستم سطح‌بندی قرار دارد که قدرت‌ شما را افزایش می‌دهد. زره، شمشیر و مواردی زیادی در بازی وجود خواهد داشت اما فقط از نظر ظاهری تفاوت دارند در قدرت هیچکدام برتر نیستند. همچنین در بازی سه درخت قدرت وجود دارد که پیشگو، جنگجو و شکارچی نام دارند و این نشان می‌دهد که المان‌های نقش‌آفرینی نیز به بازی اضافه شده است.

شخصیت‌اصلی بازی Bayek نام دارد و تنها شخصیت قابل بازی نیست اما کارکتر دیگر تا به این لحظه مخفی مانده است.

در بازی آیتم‌های افسانه‌ای نیز وجود خواهد داشت که باید به دنبال آن‌ها بگردید. Hidden Blade بر روی دست دیگر فقط برای دشمنان ضعیف‌تر کاربرد دارد. نکته‌ی بسیار هیجان‌انگیز این است که نبرد گلادیاتو‌ر‌ها نیز در بازی گنجانده شده است.

Origins معما‌های زیاید خواهد داشت و این معما‌ها بسیار چالش‌برانگیز خواهند بود و به این راحتی‌ها حل نمی‌شوند.

در ادامه می‌توانید پوستر GameInformer برای ماه آینده را مشاهده کنید:

 

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *