خانه بازی اخبار تاریخ عرضه بازی Gran Turismo Sport مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Gran Turismo Sport مشخص شد

0

بعد از اینکه استودیو توسعه دهنده بازی Gran Turismo Sport تاریخ انتشار این عنوان را چندین بار عوض کرد، حالا به طور رسمی از تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Gran Turismo Sport رونمایی شده است.

استودیو سازنده اطمینان دارد که می‌تواند بازی Gran Turismo Sport را برای تاریخ 17 اکتبر (۲۵ مهر) آماده کنند. البته بازی Gran Turismo Sport با یک روز تاخیر در اروپا عرضه خواهد شد. این عنوان انحصاری با گیم‌پلی بسیار واقع‌‌گرایانه و گرافیک بسیار زیبای خود و با پشتیبانی کردن از پلی‌استیشن وی‌آر به اصلی‌ترین رقیب برای بازی انحصاری مایکروسافت در این سبک، Forza Motorsport 7، تبدیل شده است.

همچنین دو نسخه مختلف از بازی به نام‌های Gran Turismo Sport Limited Edition و Gran Turismo Sport Digital Deluxe Edition معرفی شده‌اند که به ترتیب 70 و 80 دلار قیمت دارند.

سونی و استودیو «پلیفونی دیجیتال» (Polyphony Digital) تصویری از باکس‌ آرت بازی منتشر کرده‌اند که می‌توانید آن را در زیر تماشا کنید:

Gran Turismo Sport

رئیس استودیو Polyphony Digital، «کازونوری یاماچی» (Kazunori Yamauchi)، بیان کرد که توسعه بازی در مراحل پایانی خود قرار داشته و تیم سازنده بر روی بهینه‌سازی آن کار می‌کنند و قول داد از این به بعد اخبار بیشتری از Gran Turismo Sport منتشر خواهند کرد.

کازونوری یاماچی بیان کرد:

باید از این فرصت استفاده کنم و از جانب خودم و استودیو از تمامی طرفداران که تا الان از ما حمایت کرده‌اند تشکر کنم. ما هم به اندازه شما مشتاق انتشار این بازی هستیم و علاقمندیم که نظرات شما را در مورد آن را بدانیم. عنوانی ساخته‌ایم که از لحاظ گرافیکی، صدا و شبیه‌سازی فیزیک تجربه باورنکردنی خواهد بود، تجربه‌ای که تنها بر روی پلی‌استیشن 4 می‌توانید آن را کسب کنید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *