تاریخ عرضه عنوان Shadow Warrior 2 بر روی دو کنسول‌ PS4 و Xbox One مشخص شد. این عنوان که اکتبر سال گذشته بر روی PC عرضه شد قرار است در تاریخ 19 مِی 2017 (برابر با جمعه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای دارندگان کنسول نسل هشتم نیز در دسترس قرار گیرد.

افرادی که عنوان Shadow Warrior 2 را از طریق PlayStation Store خریداری نمایند به اولین نسخه این بازی نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. در مورد اینکه در صورت خریداری بازی از Xbox Store نیز چنین قراری وجود دارد یا خیر هنوز چیزی اعلام نشده.

عنوان Shadow Warrior 2 گیم‌پلی سرعتی را با سیستم مبارزه نزدیک ترکیب کرده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل ازPlaystationUniverse، در این بازی بازیکنان با طیف وسیعی از سلاح‌های مختلف شامل اره برقی، سلاح‌های کمری و خودکار به استقبال دشمنان خواهند رفت. با ظاهر شدن در نقش مزدوری به نام “لو ونگ” بازیکنان می‌توانند بخش داستانی این بازی را به صورت تک‌نفره یا در همکاری چهارنفره با دوستان خود با استفاده از بیش از 70 سلاح متفاوت به اتمام رسانند.

پرش دوگانه و قابلیت بالا رفتن دو توانایی جدید قسمت دوم هستند. Flying Wild Hogs همچنین در این قسمت آزادی عمل بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار داده و آنها می‌توانند همزمان با مبارزه با دشمنان شیطانی به کاوش در محیط نیز بپردازند.

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *