خانه ورزش اخبار ورزش ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صبا مشخص شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صبا مشخص شد

0

تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فردا از ساعت ۱۶:۵۰ در قم به مصاف صبای این شهر خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، برانکو در این بازی سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت و محسن ربیع خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

براساس آخرین مشاهدات از تمرینات سرخپوشان به نظر می رسد پرسپولیس در بازی فردا با تركيب علیرضا بيرانوند، صادق محرمی، پلی يانسكی، محمدانصاری، حسین ماهينی، كمال کامیابی نیا، رامين رضاییان، سروش رفیعی، محسن مسلمان ، علی عليپور و وحید اميری به میدان خواهد رفت.

پلی یانسکی بالاخره پس از ۱۸ هفته با محرومیت سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی می رسد و جای کاپیتان پرسپولیس را در مرکز خط دفاعی پر می کند . در خط میانی رامین رضاییان جای فرشاد احمدزاده را در سمت راست می گیرد و علی علیپور این بار با حضور در خط حمله جای خالی طارمی محروم را پر می‌کند.

باید دید در این بازی با وجود کمبود شدید بازیکن برانکو بالاخره به پلی یانسکی که در لیست خروجی قرار داده بود بازی می دهد یا خیر . در حالی که شنیده می شود احتمال حضور حامد آقایی جوان و کم تجربه به جای حسینی هم وجود دارد و اگر این اتفاق بیفتد نشان می دهد برانکو به هیچ وجه به پلی یانسکی اعتقاد ندارد و حتی آقایی جوان را به او ترجیح می دهد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *