خانه بازی اخبار تریلر بازی‌های بزرگ و زیبایی که قرار است برای پلی‌استیشن ۴ پرو عرضه‌ شود

تریلر بازی‌های بزرگ و زیبایی که قرار است برای پلی‌استیشن ۴ پرو عرضه‌ شود

0

به نظر می‌رسد با وجود کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ پرو شرکت سونی و ایکس‌باکس وان ایکس‌ شرکت مایکروسافت، دوره جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی آغاز شده است. دوره ای که دیگر کسی دلش نمی‌خواهد بازی‌ها را روی کنسول خود با رزولوشن ۱۰۸۰p ببیند و بحث رزولوشن ۴K (واقعی، غیر واقعی، داینامیک و انواع و اقسام آن) بسیار مهم شده است. در E3 2017 مشاهده کردیم که سونی و مایکروسافت بازی های خود را با جدید ترین کنسول هایشان اجرا می‌کردند و نشان می‌دادند و «۴K» تقریبا پای ثابت همه آن ها بود.

این رشد و پیشرفت سریع کنسول های بازی با این که قطعا پر خرج و دردسر آفرین است اما باعث می‌شود همیشه بتوانیم با بهترین شرایط بصری و گرافیکی بازی ها را روی کنسول‌ها بازی کنیم و لذت ببریم. بازی های بزرگ زیادی در راه هستند و تجربه آن ها با بالاترین کیفیت ممکن، آرزوی هر بازی‌بازی است.

به تازگی، شرکت شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، تریلر جدیدی را منتشر کرده است که در آن نمایش بازی های مورد انتظار را برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو مشاهده می‌کنیم. این تریلر تنها برروی بازی های انحصاری پلی‌استیشن مانند God of War ،Gran Turismo Sport ،Horizon Zero Dawn ،Deroit: Become Human ،Knack II ،Spider-Man و Days Gone تمرکز می‌کند و نشان می‌دهد که تجربه این بازی‌های مورد انتظار برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو، بهترین راه برای بازی کردن است.

قطعا در این تریلر به امکانات سخت افزاری و ویژه نیز اشاره می‌شود. امکاناتی مانند رزولوشن ۴K به صورت داینامیک و Native، پشتیبانی از HDR و بهبودهای بیشتر برروی بازی‌ها مانند سایه های تمیز تر، anti-aliasing بهتر و نماهای زیبا تر و با جزئیات تر. اینطور که به نظر می‌رسد این بهبود ها به همین جا ختم نمی‌شوند و شامل جزئیات لباس ها، برش در فلز ها، چهره های واقع گرایانه تر و نرم تر، دود و بخار غلیظ تر و واقعی تر نیز خواهد شد. از همه این ها که بگذریم به نرخ فریم بیشتر در بازی ها می‌رسیم و البته استریم کردن بازی‌ها به صورت ۴K که بازی‌بازان را برای خرید کنسول و بازی کردن با آن ترغیب می‌کند.

 

 

 

.

دانلود ویدئو

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *