خانه ورزش اخبار ورزش تفاوت برانکو با مدیران پرسپولیس

تفاوت برانکو با مدیران پرسپولیس

0

تفاوت برانکو با مدیران پرسپولیس

پرسپولیس بعد از باخت به نفت آبادان و کنار رفتن از جام حذفی بیانیه داد. در این بیانیه پرسپولیس، باشگاه تلاش زیادی کرد که مقصر حذف را پیدا و معرفی کند. ابتدا به ماجرای بلاتکلیفی در زمان بازی اشاره شد. سپس سمت ترکش به سوی آلودگی هوا رفت و از آن همه به عنوان یکی از مقصرهای شکست نام برده شد. تیر بعدی به سمت داورها شلیک شد. در این بیانیه باشگاه پرسپولیس از داوری مسابقه گله داشت و از فدراسیون فوتبال درخواست کرد که نسبت به شرایط داوری تصمیم تازه‌ای اتخاذ کنند. اما این پایان توضیحات باشگاه پرسپولیس در این بیانیه نبود. آن‌ها در بند آخر نسبت به اشخاصی که برای باشگاه حاشیه درست می‌کنند هم هشدار دادند. در بند آخر بیانیه آمده: «باشگاه پرسپولیس همچنین به بعضی اشخاص و بخش‌ها هشدار جدی می‌دهد با توجه به مشکوک بودن بعضی اقدامات و حاشیه‌سازی‌های به ظاهر دلسوزانه در بزنگاه‌های حساس پرسپولیس، در نظر دارد نسبت به پیگیری‌های قضایی اقدام نماید. مشکوک بودن این رفتارها و انتخاب زمان‌های خاص برای وقوع آنها که بنابر اعلام خود اعضای تیم باعث از بین رفتن آرامش و ایجاد استرس بین آنها شده است.»

در حالی اشاره شده که بنابر اعلام خود اعضای تیم، آرامش رفته و باعث ایجاد استرس شده که برانکو به عنوان نفر اول کادرفنی خیلی به این موضوع نپرداخت. برانکو خیلی حرفه‌ای با قضیه برخورد کرد و برای این شکست تیم دنبال بهانه نگشت. او در اقدامی جالب توجه، خودش را مقصر دانست و دنبال توجیه نبود. سرمربی کروات پرسپولیس در واکنش به تاثیر بحث هدایتی و طاهری در شب قبل از بازی گفت: «همه اینها درست. اصلاً همه اینها فاکتورهای به‌هم زدن تمرکز را دارند، اما به دنبال بهانه و توجیه نیستم. باید تمرکز، انرژی و انگیزه‌ای که داشتیم را جمع می‌کردیم. نمی‌خواهم اینها را بهانه قرار بدهم.» برانکو حتی فصل پیش و پس از باخت به قشقایی بدون ۶ بازیکن ملی پوش هم، رفتاری مشابه داشت و حاضر نشد این شکست را به نبود ملی‌پوشانش ربط دهد.

سرمربی پرسپولیس، یک بار دیگر با رفتاری حرفه‌ای نشان داد که دنبال عذر و بهانه نیست. حتی اگر پرسپولیس در ضربات پنالتی که شانس در آن دخالت زیادی دارد هم حذف شود، برانکو چیزی را توجیه نمی‌کند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *