بتازگی در یکی از تریلرهای تبلیغاتی کنسول Nintendo Switch در کشور ژاپن شاهد اولین نمایش از بازی FIFA 18 بر روی این کنسول بوده‌ایم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از EuroGamer، در بخشی از این ویدیو بازی FIFA نمایش داده می‌شود که از لحاظ کیفیت بصری و گرافیکی تا حد زیادی مشابه نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی FIFA 17 است. از شما دعوت می‌کنیم این ویدیو تبلیغاتی را تماشا کنید:

 

دانلود ویدئو

 

هفته گذشته اقای “پیتر مور” اعلام کرده بود که فیفایی که برای Switch‌ در حال ساخت است، همان FIFA 18 می‌باشد. این نسخه از FIFA به شکل کامل با Nintendo Switchh بهینه شده است و شما می‌توانید آنرا در هر مکانی تجربه کنید.

اما پس از انتشار ویدیو بالا، “تام مورگان” از تحلیلگران Digital Foundry تحلیل کوتاهی را پیرامون کیفیت FIFA 18 بر روی Switch را به اشتراک گذاشت که در ادامه می‌توانید مطالعه نمایید:

“براساس شواهدی که بدست آورده‌ایم، در نسخه Switch از موتور گرافیکی Frostbite استفاده نمی‌شود اما این باعث نخواهد شد که این نسخه تفاوت زیادی با نسخه‌های PS4 و Xbox One داشته باشد. برتری‌هایی که موتور Frostbite در قیاس با موتور FIFA 16 یعنی Ignite ارائه می‌دهد، بیشتر در بهبود نورپردازی و ارائه یک افکت متمرکز نور که کاری شبیه به motion blur را انجام می‌دهد، خلاصه می‌شود. اما خارج از این موارد هسته اصلی جزئیات استادیوم‌ها، بازیکنان، مدل‌های مختلف و … کاملا بین Ignite  و Frostbite یکسان است. این ویدیویی که ما بر روی Switch دیدیم هیچ نشانه‌ای از بهبود نورپردازی در بازی را نشان نمی‌داد اما از لحاظ کیفیت استادیوم و مدل بازیکنان کاملا نزدیک به چیزیست که در نسخه‌های PS4 و Xbox One تماشا کرده‌ایم.”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *