مدل‌های Retro کنسول‌های بازی همیشه مورد پسند گیمرها قرار گرفته است، مدل‌هایی که با آن‌ها می‌توانیم محصولات جدید را با ظاهری کلاسیک و قدیمی تجربه کنیم. حکایت مدل جدید و Slim کنسول PS4 نیز همین است و یکی از فروشگاه‌های هندی، کنسول PS4 Slim Retro Edition را برای فروش قرار داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، این فروشگاه تعداد محدودی (50 عدد) از این کنسول را با قیمت 750 دلار برای فروش قرار داده و متاسفانه بدلیل محدود بودن تعداد و گستره‌ی عرضه این کنسول، نمی‌توانیم شاهد ورود مدل‌هایی از آن به ایران باشیم. با این وجود دیدن این کنسول در تصاویر هم لذت‌بخش است.

چندی پیش نیز یک شرکت و فروشگاه دیگر اقدام به طراحی 25 عدد از کنسول PS4 Pro با طرح Retro کرده بود که با استقبال زیادی مواجه شد. در تصویر زیر می‌توانید این مدل را تماشا کنید:

این مدل‌هایی که مشاهده می‌کنید، به شکل رسمی توسط شرکت سونی طراحی نشده‌اند به همین دلیل تعداد آن‌ها محدود و کارایی آن‌ها بیشتر جنبه کلکسیونی دارد اما می‌توان امیدوار بود سونی به شکل گسترده اقدام به تولید اختصاصی مدل Retro کند زیرا بدون شک می‌تواند با استقبال مواجه شود.

پیش از این سونی به مناسبت 10 سالگی PlayStation، مدلی زیبا از PS4‌ با طرح کلاسیک PS ONE را منتشر کرده بود که در تصاویر زیر می‌توانید طراحی آنرا مشاهده کنید:

پردیس گیم
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *