پیش‌فروش بسیار خوب و امیدوارکننده Nintendo Switch ادامه دارد. پس از فروش کامل تمامی موجودی این کنسول در فروشگاه بزرگ GameStop، اکنون تمامی موجودی Switch در ژاپن نیز به فروش رفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Duakshockers، در حال حاضر هیچ‌یک از فروشگاه‌های بزرگ ژاپن امکان فروش کنسول Nintendo Switc را ندارند. فروشگاه‌هایی نظیر Sofmap و BIC Camera و Yodobashi همگی ظرف مدت کوتاهی تمامی موجودی خود برای کنسول جدید شرکت نینتندو را فروخته‌اند.

نکته جالب این است که حتی شعبه ژاپن فروشگاه آمازون که محبوبیت و مقبولیت بسیار کمی در قیاس با شعبه غربی دارد نیز هم‌اکنون در بخش فروش Switch واژه “ناموجود” را زده است.

خبر خوب دیگر برای طرفداران نینتندو این است که این شرکت اعلام کرده بیش از 80 بازی برای کنسول Switch در حال ساخت و توسعه می‌باشد. پس از اعلام عناوین هنگام انتشار Switch که تنها 5 بازی بود، بسیاری نسبت به تنوع و گستره‌ی عناوین این کنسول انتقاد کردند و حتی آنرا ضعیف‌تر از کنسول Wii U دانستند. اما با این اوصاف به نظر می‌رسد که در بلندمدت، تعداد بازی‌های Switch افزایش چشمگیری خواهد داشت.

از این 80 بازی، درصد کمی معرفی شده است و طی رویدادها و نمایشگاه‌های آینده شاهد معرفی بازی‌های بیشتر برای کنسول ژاپنی خواهیم بود. کنسول Nintendo Switch در تاریخ 3 مارچ 2017 (سیزدهم اسفند 95) منتشر می‌شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *