خانه ورزش اخبار ورزش توره: استرلینگ برای گرفتن پنالتی باید شیرجه می زد!

توره: استرلینگ برای گرفتن پنالتی باید شیرجه می زد!

0

هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی اذعان کرده رحم استرلینگ برای گرفتن پنالتی باید شبیه سازی می کرده است.

به گزارش وبسایت نود، یحیی توره در مصاحبه ای که پس از تساوی ۲-۲ شنبه شب منچسترسیتی با تاتنهام با خبرنگاران انجام داده عنوان کرده رحیم استرلینگ خیلی صادق است و باید در صحنه ای که کایل واکر او را در محوطه هل داد خودش را به روی زمین می انداخته تا داور اعلام ضربه پنالتی می کرده است.

توره به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

اگر شما مثل من باتجربه باشید احتمالا در آن موقعیت خودتان را به روی زمین خواهید انداخت. این کاری است که مجبور به انجامش هستید اما استرلینگ خیلی صادق است و اگر کسی چنین ذهنیتی دارد، نمی توانید به او بگویید اشتباه می کند. اما اگر صحنه را ببینید کاملا مشخص است که رحیم در موقعیت مسلم گلزنی قرار داشت و واکر با تنه ای که به او زد مانع از گلزنی اش شد. استرلینگ همیشه پشت مدافعان حرکت می کند و آن ها دائما پیراهنش را می کشند و یا به او ضربه می زنند. این گاهی اوقات منصفانه نیست.

اگر داور بار دیگر صحنه را ببیند متوجه می شود که تصمیم اشتباهی گرفته است. اگر خلاصه بازی را ببیند متوجه می شود نتیجه منصفانه ای بدست نیامد. همه ما در زندگی اشتباه می کنیم اما قبول این نتیجه دشوار است. دو امتیاز از ما گرفته شد. بنظر من اگر از بازبینی تصاویر ویدیویی استفاده شود خیلی خوب است. باید کاری انجام داد. اگر خلاصه بازی را ببینید متوجه می شوید حق ما این نتیجه نبود.

تاتنهام تیم فوق العاده ای است اما ما شایسته سه امتیاز بودیم. من به خانه می روم و خلاصه بازی را نگاه می کنم و احتمالا از نتیجه بدست آمده و اینکه دو امتیاز را از دست دادیم عصبانی می شوم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *