خانه بازی اخبار توسعه‌دهنده THE WILD EIGHT در حال کار کردن برای دریافت تنظیمات 4K/60FPS برروی SCORPIO می‌باشد، 12 گیگ رم عدد بزرگی است

توسعه‌دهنده THE WILD EIGHT در حال کار کردن برای دریافت تنظیمات 4K/60FPS برروی SCORPIO می‌باشد، 12 گیگ رم عدد بزرگی است

0

تصور کنید که بازار PC Gaming همینطور به تکامل ادامه دهد، پرش های تمام عیار در صنعت گیم معمولا همزمان با عرضه‌ی کنسول های جدید رخ می‌دهد. این اتفاق در هنگام عرضه‌ی PlayStation و Nintendo 64 یا Dreamcast،‌PS2 و Xbox و درنهایت با PS4 و Xbox One رخ داد.

اکنون با توجه به اینکه کنسول Scorpio که قرار است 12 گیگ رم به همراه یک پردازنده گرافیکی 6 ترافلاپی داشته باشد ممکن است  در‌آینده بازی های PC با حد گرافیکی بالاتری ساخته شوند و Xbox One و PS4 به عنوان ضعیف‌ترین مشخصات مورد هدف قرار نگیرند.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt،  “ایوان بلساو”( Ivan Belousov )،‌تهیه‌کننده The Wild Eight طی مصاحبه‌ای با GamingBolt در این مورد صحبت هایی کرد:

صنعت مدرن گیم به سرعت در حال تغییر است: بازی ها بیشتر و بیشتر به فوتوریلیسم نزدیک می‌شوند که باعث افزایش سیستم مورد نیاز آنها می‌شود تا بازی ها روان‌تر اجرا شوند. 12 گیگ یک عدد بزرگ است و بنظرم قطعا تاثیراتی بروری PC Gaming خواهد داشت.

با این حال علیرغم دانستن مشخصات سخت‌افزاری Scorpio، او اظهار کرد که دست‌یابی به رزولوشن 4K واقعی در کنار 60 فریم برای نسخه‌ی Scorpio بازی The Wild Eight کار آسانی نیست ولی آنها تمام تلاششان را کرده تا به این کیفیت دست‌ یابند:

این یکی از چیز هایی است که در حال کار برروی آن هستیم و دست‌یابی به آن سخت می‌باشد اما متاسفانه هم‌اکنون اطلاعات محکمی در این مورد نداریم فعلا منتظر اطلاعات بیشتر در مورد نسخه کنسولی این بازی باشید.”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *