به لطف مصاحبه‌ای که وبسایت گیم‌اسپات با یکی از سرپرستان استودیو Monolith یعنی آقای “مایکل د پلتر”(Michael de Plater) داشته است، اطلاعات جدیدی در رابطه با وسعت و نوع جهان بازی Middle Earth: Shadow of War به دست آمده که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gametransfers طبق اطلاعات موجود این بازی یک عنوان جهان‌باز خواهد بود و شما می‌توانید به دلخواه خود داستان اصلی را ادامه بدهید یا به سراغ مراحل فرعی‌ بروید. یا این‌ که تنها به گشت‌وگذار در محیط بازی بپردازید. د‌ پلتر در این رابطه می‌گوید:

“تمامی داستان‌های فرعی در این نسخه کاراکترها و سینماتیک‌های مربوط به خود را دارند. بنابراین شما می‌توانید داستان اصلی را پیش ببرید، یا مراحل فرعی را. همچنین می‌توانید به گشت‌وگذار در محیط بازی بپردازید که در این صورت می‌توانید اطلاعات و یا تجهیزات جالبی به دست آورید.”

زمانی که از وی در رابطه با وسعت جهان بازی پرسیده شد، د پلتر گفت که دنیای بازی وسیع خواهد بود؛ مناطق متفاوت بسیاری در بازی وجود دارند که با الهام از توصیفات مربوط به سرزمین میانه طراحی شده‌اند.

“دنیای بازی بزرگ است و مناطق متفاوت بسیاری را در بر می‌گیرد. تمامی آن مناطق، فرقی نمی‌کند کدام یک، میناس ایتال یا میناس مورگول یا هر بخش دیگری، بسیار وسیع هستند و هر کدام عمق و فرهنگ و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. همچنین قلعه‌هایی در آن‌ها وجود دارد که کنترل تمامی منطقه را در دست دارد، فرهنگ‌ ارک‌های ساکن در هر منطقه متفاوت نسبت به دیگران است که باعث می‌شود در نوع رابطه شما با هر منطقه تفاوت‌هایی ایجاد شود.”

وی ادامه داد: ” ما هنوز هم در حال کار بر روی جهان بازی هستیم ولی این را می‌توانم قول بدهم که وسعت آن بسیار بیشتر از نسخه قبل است.”

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *