خانه ورزش اخبار ورزش توقف لیورپول مقابل تیم دسته چهارمی در جام حذفی انگلیس

توقف لیورپول مقابل تیم دسته چهارمی در جام حذفی انگلیس

0

جوانترین تیم تاریخ لیورپول، از پس تیم دسته چهارمی پلی موث بر نیامد تا کار به بازی تکراری کشیده شود.

به گزارش وبسایت نود، لیورپول در اولین بازی خود در جام حذفی انگلیس مقابل پلی موث به تساوی ۰-۰ رسید تا بازی تکراری در خانه این تیم دسته چهارمی برگزار شود.

روز یکشنبه از دور سوم جام حذفی انگلیس، اف ای کاپ، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان پلی موث بود. پلی موث از فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ در لیگ Two انگلیس حضور دارد (چهارمین سطح در فوتبال انگلیس). دو مربی با این ترکیب تیمشان را روانه زمین کردند:

لیورپول

کاریوس، آلکساندر آرنولد، گومز، لوکاس، مورنو، استیوارت، امره جان، ایاریا، اجو، وودبرن، اوریگی

پلی موث

مک کورمیک، میلر، سونگو، بردلی، پرینگتون، ترلکلد، فاکس، کری، جرویس، گاریتا، اسلو

نکته قابل توجه این مسابقه تیم جوان کلوپ بود. میانگین سن بازیکنان ترکیب اصلی لیورپول برای دیدار مقابل پلی موث، فقط ۲۱ سال و ۲۹۶ روز بود. در ۵۲ سال گذشته این رکورد بی نظیر بوده است. جوانترین تیم تاریخ لیورپول، سال ۱۹۶۵ مقابل وولورهمپتون به میدان رفت که آن تیم میانگین سنی ۲۲ سال و ۳۰۳ روز داشت.

طبق انتظار تیم گمنام پلی موث در این دیدار با تاکتیکی دفاعی به زمین آمد تا حداقل بتواند کار را به بازی تکراری بکشاند. لیورپول از همان ابتدا مالک توپ و میدان بود و دست به ایجاد موقعیت زد. در دقیقه ۱۵ یکی از بهترین فرصت های لیورپول در نیمه نخست فراهم شد که ضربه آزاد امره جان ابتدا بلاک شد و سپس اجو در زدن ضربه نهایی ناموفق بود.

سپس اوریگی موفق به باز کردن دروازه حریف شد که البته این گل به درستی توسط داور مردود اعلام شد. در ادامه او باز هم فرصت گلزنی داشت ولی در استفاده از آن بی دقت عمل کرد.

به این ترتیب نیمه نخست در حالی پایان یافت که لیورپول از نظر تملک توپ کاملاً تیم برتر میدان بود ولی در امر گلزنی ناموفق بود و پلی موث به آن چه می خواست دست یافت.

با شروع نیمه دوم حملات لیورپول باز هم تداوم داشت، وودبرن و اجو که در متن حملات لیورپول در نیمه نخست هم حضور داشتند، در این نیمه هم تلاش داشتند تا گلزنی کنند ولی باز هم ناموفق بودند. در ادامه کلوپ برای آن که پیروزی را در آنفیلد بدست آورد، سه ستاره تیمش را به زمین فرستاد. ابتدا استوریج به زمین رفت و سپس لالانا و فرمینو وارد میدان شدند.

استوریج در مدت زمان حضورش در بازی، دو فرصت خوب به دست آورد، اما او هم در زدن ضربات نهایی خوب عمل نکرد، فرمینو و لالانا نیز با حضور خود تحرک بیشتری به لیورپول در یک سوم هجومی بخشیدند، اما باز هم این تیم در خلق موقعیت و گلزنی ناکام بود. در ده دقیقه پایانی، حملات بی نظم لیورپول به جایی نرسید و بازی احساسی پلی موث برای کسب تساوی به نتیجه انجامید.

به این ترتیب لیورپول در خانه مقابل پلی موث دسته چهارمی متوقف شد تا همه چیز به بازی تکراری کشیده شود.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *