خانه ورزش اخبار ورزش توماس مولر: رئال مادرید، ۱۴ نفره بود!

توماس مولر: رئال مادرید، ۱۴ نفره بود!

0

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ دیشب (سه شنبه) در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ فهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رفتند که در پایان تیم میزبان توانست با پیروزی ۴-۲ جواز حضور در بین چهار تیم برتر را کسب کند.

به نقل از وبسایت Fourfourtwo، ویکتور کاسای و کمک هایش در بازی دیشب تصمیمات عجیب و همچنین نادرست زیادی گرفتند که باعث حذف بایرن در این مرحله شد. بایرن مونیخ توانست نتیجه ۲-۱ رفت را در ۹۰ دقیقه قانونی جبران کند، اما بعد از اخراج نادرست ویدال در دقیقه پایانی نیمه دوم و دو گل مشکوک به آفساید رونالدو، آن ها دیگر یارای مقابله با لوس بلانکوس را نداشتند و در مجموع با نتیجه ۶-۳ از دور مسابقات کنار رفتند. مولر در همین خصوص به خبرنگاران گفت:

ما نمایش بسیار خوبی نداشتیم، اما اگر به روند بازی دقت کنید، متوجه می شوید که همچون یک مرد بازی کردیم. اگر به جریان بازی نگاه کنید، می فهمید که بازی کردن مقابل ۱۴ نفر آن هم با یک یار کمتر بسیار سخت است. وقتی که بازی ۲-۲ شد ما روحیه خود را از دست دادیم. کمک داور دید بسیار خوبی داشت، اما این گل ما را کشت. وقتی که ۱۱ نفره بودیم و توانستیم ۲-۱ پیش بیفتیم، از لحاظ ذهنی در وضعیت بسیار خوبی قرار داشتیم. اما داور اجازه پیشروی به ما نداد. شما نمی توانید بعد از این قضاوت افتضاح به خانه بروید و بگویید این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. آرتورو ویدال می توانست قبل از آن اخراج شود، اما واضح است که آن حرکت آرتورو به هیچ وجه لایق کارت زرد دوم نبود.

بایرن مونیخ بعد از حذف از لیگ قهرمانان، در جام حذفی آلمان باید به مصاف بروسیا دورتموند برود. همچنین گفتنی است که نویر و هوملس به احتمال فراوان فصل را از دست خواهند داد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *