در هفته‌ای که سوم فوریه به پایان رسید عنوان Resident Evil 7 توانست جایگاه نخست جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا را حفظ کند.

با توجه به عدم عرضه عنوان قابل توجه در هفته گذشته، انتظار می‌رفت که تغییرات اساسی در آمار فروش بازی‌ها ایجاد نشود و اینگونه نیز شد. 10 جایگاه نخست جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا در هفته‌ای که گذشت را اکثرا عناوینی تشکیل داده‌اند که هفته گذشته نیز در این جدول حضور داشتند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Grand Theft Auto V ،Gamespot این هفته را نیز با حفظ جایگاه دومی به پایان رساند. FIFA 17 نیز بیشتر از قبل مورد توجه خریداران قرار گرفته و با یک پله سعود نسبت به دو هفته قبل، جایگاه سوم را بدست آورده و اجازه نداده که عنوان Hitman: The Complete First Season در اولین هفته عرضه در جایگاهی بهتر از چهارم قرار گیرد.

پشت سر عناوین ذکر شده نیز به ترتیب Rocket League ،Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield 1 قرار دارند. Final Fantasy XV نیز دیگر عنوانی است که بهتر از قبل عمل کرده و به جمع 10 عنوان پرفروش اضافه شده است. پس از این بازی نیز WWE 2K17 و Mafia 3 قرار گرفته‌اند.

در ادامه لیست 10 عنوان پر فروش هفته گذشته بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

1.    Resident Evil 7: Biohazard
2.    Grand Theft Auto V
3.    FIFA 17
4.    Hitman: The Complete First Season
5.    Call of Duty: Infinite Warfare
6.    Rocket League
7.    Battlefield 1
8.    Final Fantasy XV
9.    WWE 2K17
10.    Mafia 3

 

 پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *