سازنده بازی Assassin’s Creed Origins درباره گیم‌پلی این بازی اطلاعات بیشتری با بازیکنان به اشتراک گذاشت. شایان ذکر است این جزئیات شامل عقاب‎ها و تیراندازان سوارکار می‎شود.

بازی Assassin’s Creed Origins به نظر نسخه‎ای جدید و پر انرژی از سری بازی‎ها Assassin’s creed است، نسخه‎های اولیه از این سری هیجان مخصوص خود را داشتند ولی با انتشار نسخه‎های جدید و تکرار یک سری عناصر در آن‎ها، این سری کم کم خسته‎کننده و تکراری شد. تغییرات زیادی در بازی اعمال شده است، از گیم‎پلی بازی گرفته تا مراحل فرعی و امکانات جدید برای بازیکنان همه و همه اشتیاق ما را برای این بازی بیشتر می‎کند. اشرف اسماعیل، کارگردان این بازی، اطلاعات جدیدی در این باره ارائه داد.

به طور مثال او درباره عقاب‎های بازی توضیح داد؛ اسماعیل گفت این پرندگان که برای شناسایی و جمع‎‌آوری اطلاعات استفاده می‎شوند و می‎توانند تا جایی که شما بخواهید از شخصیت بازی دور شوند. به طور کلی شما می‎توانید با عقاب خود در دنیای بازی به جستجو بپردازید، بدون این که لازم باشد شخصیت خود را جا به جا کنید. او همچنین اضافه کرد تیرهای این نسخه از قوانین فیزیک پیروی می‎کنند، نه از مسیرهای از پیش تعیین شده؛ پس تیرهای این بازی بیشتر به تیرهای بازی Breath of the Wild شباهت دارند، تا تیرهای بازی Horizon. خوشبختانه به نظر می‎رسد سازندگان Assassin’s Creed Origins کم و کاستی‎‏‎های نسخه‎های قبلی را در بازی خود راه نخواهند داد.

او د نهایت گفت که تیراندازان سوارکار که در دنیای بازی یافت می‎شوند، پویا و انفعالی هستند و رفتار آن‎ها متناسب با اعمال شما در دنیای بازی است، که از واکنشی بودن سیستم بازی خبر می‎دهد. پس می‎توان از این بازی انتظارهای زیادی داشت؛ همه طرفداران سری Assassin’s creed امیدوارند این سری محبوب به دوران اوج خود بازگردد. بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 6 آبان برای پلی‎استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‎شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *