عنوان جدید سری بازی Assassin’s Creed که پیش از این بر اساس شایعه‌ها با اسم رمز Assassin’s Creed: Empire شناخته می‌شد، Assassin’s Creed: Origins نامگذاری شده و در جریان کنفرانس کمپانی Ubisoft در E3 2017 برای عرضه در پاییز سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. این جزئیات را بتازگی وبسایت WWG کرده است.

بر اساس گفته‌ها، به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، بازی قرار است در محیط وسیعی از مصر باستان جریان داشته باشد. داستان نیز ظاهرا از دید دو شخصیت روایت می‌شود -یک مرد و یک زن- و به ریشه‌های فرقه اساسین‌ها خواهد پرداخت. بازی از یک سیستم ارتقا شخصیت برخودار است که منابع وبسایت WWG آنرا با نقش‌آفرینی تحسین شده The Elder Scrolls V: Skyrim مقایسه کرده‌اند. گیم‌پلی اینبار تاکید بیشتری بر بخش کاوش خواهد داشت و نسبت به عناوین قبلی سری Assassin’s Creed آزادی عمل بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. دنیای بازی از نظر مقیاس و بزرگی عظیم توصیف شده، و گفته می‌شود بزرگ‌ترین Assassin’s Creed ساخته شده خواهد بود. در گزارش‌های جدید بر بازگشت نبردهای دریایی تاکید و ادعا شده که با این امکان بازیکنان می‌توانند به مکان‌هایی بسیار دورتر از مصر و حتی تا یونان باستان سفر کنند.

منابع نزدیک به کمپانی Ubisoft ویدیویی داخلی از Assassin’s Creed: Origins را توصیف کرده‌اند که در آن، پیش از آنکه به مصر باستان پرداخته شود با گذر در طول تاریخ، دوره‌ها و صحنه‌های متفاوتی نشان داده شده که از میان آنها می‌توان به یک کشور در آسیا، فرانسه در زمان جنگ جهانی دوم و تشکیلات امروزی شرکت Abstergo اشاره کرد. مشخص نیست که این ویدیو برای نمایش عمومی آماده می‌شود یا خیر.

گزارش WWG که در ششم مِی منتشر شده بر ادعاهایی که فردی یک روز قبل در Reddit مطرح کرده بود مطابقت دارد. اظهارات این شخص را اینجا مطالعه کنید.

در ادامه با ساعت و روز برگزاری کنفرانس‌های تایید شده E3 2017 همراه باشید.

کنفرانس EA Play مربوط به کمپانی Electronic Arts ساعت 23:30 شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

کنفرانس Microsoft: ساعت 01:30 روز دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

کنفرانس Ubisoft: هنوز اعلام نشده، با توجه به سال های گذشته مدتی بعد از کنفرانس Microsoft

کنفرانس Bethesda: ساعت 06:30 صبح روز دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

کنفرانس PC Gaming: ساعت 21:30 روز دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

کنفرانس Sony: ساعت 06:30 صبح روز سه شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *